شرح برنامه های سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795402

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به تشریح برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: سه ماه است که دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران برگزار شده است. حضور افراد؛ ستاد مردمی با حضور مردم، مساجد و هیئت ها تشکیل شد.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی این ستاد گفت: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه و دهه بصیرت تداعی می شود، از این رو 10 تا 20 دی ماه را به عنوان ایام بزرگداشت شهید سلیمانی در نظر گرفتیم.

رئیس ستاد یادواره شهید سلیمانی گفت: همایش یاران و همرزمان شهید سلیمانی 10 دی ماه برگزار می شود و همرزمان شهید سلیمانی به بیان خاطراتی از شهید سلیمانی می پردازند که در آن یکی از فرماندهان نزدیک به حاجی قاسم حضور خواهد داشت.

سردار حسن زاده گفت: 10 دی ماه محفل دختران حاج قاسم را برگزار می کنیم. ستاد مردمی با حضور بانوان و دختران صوفیه در مجموعه 12 هزار نفری آزادی تشکیل می شود.

وی ادامه داد: در 13 دی ماه مراسم بزرگداشت بازاریان و اصناف در مصلی امام خمینی(ره) و همچنین کنگره بین المللی ادبیات و شعر در تالار اندیچه حوزه هنری خواهیم داشت.

سردار حسن زاده گفت: روز 13 دی ماه در مصلای تهران مراسم ملی و اصلی بزرگداشت سردار دلا از ساعت 14 با حضور همه اقشار ملت برگزار می شود.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید