ایران در سوگ شهادت حاج قاسم/ ساماندهی اقتصاد کشور با الگوی سردار دلا

ساعت: 01:44
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1795956

وکیل دادگستری گفت: روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم، ناخواسته از من متنفر شد و گریه کرد چون مورد قبول من نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فقیه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه ایران برای شهادت حاج قاسم گریه می کند، گفت: روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم از او متنفر شدم و فریاد زدم. برای من قابل قبول نیست حاج قاسم دیگر در جمع ما نیست و رفتن حاج قاسم گرمای بزرگی در قلب ملت ایران بود.

وی ادامه داد: فداکاری ها و مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مقابله با گروه های تروریستی داعش قابل وصف نیست و این بزرگ مرد خدا برای پاکسازی خاورمیانه از شر گروه های وحشی داعش تلاش می کند.

این وکیل دادگستری تاکید کرد: من معتقدم راه موفقیت حاج قاسم حضور خالصانه در عرصه خدمت به مردم است یعنی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور و کمک به مردم می کند و قطعا اگر چنین باشد. الگوی حج ​​اگر قاسم را یاد بگیریم می توانیم مشکلات اقتصادی کشورمان را حل کنیم، اما به شرطی که مثل حاج قاسم باشیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: ایمان بسیار مهم است و حاج قاسم در تمام عمر خود با ایمان زندگی کرده و با ایمان در میدان جنگ حضور داشته است و شهادت چنین مردی دنیا را تکان داد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، گفت: پس از شهادت حاج قاسم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک موشک به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، اولین پاسخ را به شهادت حاج قاسم داد، اما این پایانی نیست و اخراج آمریکا از منطقه بزرگترین انتقام خون شهید سلیمانی خواهد بود که در حال تحقق است.

فقیه ادامه داد: ما یک بار در دوران دفاع مقدس در سطح جهانی و یک بار در حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد هژمونی آمریکا را زیر پا گذاشتیم و این موضوع با الهام از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید