تلاش مذبوحانه دشمنان برای حذف نام سردار دلا از اینستاگرام / حاج قاسم در دل همه مسلمانان جهان است / شبکه ملی اطلاعات؛ درخواست جدی از رهبری و ملت ایران

ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796165

حسینعلی شهریاری با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای حذف نام سردار دلا از اینستاگرام، گفت: حاج قاسم در قلب همه مسلمانان جهان جای دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با عصر هامون، با اشاره به حذف نام و عکس شهید سلیمانی از برخی تریبون ها در فضای مجازی و تحت تاثیر قرار دادن عواطف و احساسات مردم، گفت: چنین اقداماتی تجربه ناامیدکننده ای است. «کاری که دشمنان ایران اسلامی می کنند.

وی ادامه داد: سردار دلا در دل همه مسلمانان جهان جای دارد، هر چقدر هم تلاش کنند بی ثمر است زیرا قدرت حاج قاسم شهید از حاج قاسم که فرمانده مقاومت و زنده بود، نه تنها در ایران و سایر کشورهای منطقه، «اما در آفریقا، آمریکا و اروپا، همه مسلمانان جهان این شهید بزرگوار را دوست دارند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: دشمنان از طریق این شبکه های اجتماعی و مکان ها و موقعیت های مختلف سعی کرده اند نام و عکس سردار دلا را حتی در زمان شهادت وی محو کنند. در نهایت شکست خوردند و قطعا هرگز موفق نخواهند شد.»

وی افزود: نام حاج قاسم به انحاء مختلف در شبکه های اجتماعی و رسانه های سراسر جهان تکرار خواهد شد و به عنوان یک فرمانده مقاومت همیشه خاری در چشم دشمن خواهد بود.

شبکه ملی اطلاعات؛ درخواست جدی از رهبری و ملت ایران


شهریاری گفت: چند سالی است که موضوع شبکه ملی اطلاعات مطرح شده و هم مقام معظم رهبری و هم نیروهای انقلاب بر راه اندازی آن تاکید زیادی داشته اند و هم اکنون شورای عالی فضای مجازی توسط رئیس جمهور انقلابی در حال پیگیری است. “

وی تاکید کرد: یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب این است که شبکه ملی اطلاعات به سمتی برود که همه مردم کشور در زمانی کوتاه برنامه های خود را در فضایی امن دنبال کرده و ابراز احساسات کنند. در چنین فضایی.» به نظام و انقلاب و جفا می کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ابراز امیدواری کرد: به زودی شبکه ملی اطلاعات را در کشور راه اندازی کنیم و برای اجرای همه برنامه ها به جای شبکه های خارجی از فضای مجازی کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید