قهرمان حاج قاسم در میان همه مسلمانان زبانزد است/ شهید سلیمانی در جغرافیای جهان اسلام صاحب نظر بود.

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798184

حسین سلیمانی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی منحصر به ایران اسلامی نیست، او منحصر به جهان اسلام است، گفت: مرد قهرمان او امروز در سراسر جهان اسلام حرف می زند، او همه مسلمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حسین سلیمانی صبح امروز در اجتماع عشایری در مصلی رابر با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سینه های فرزندان شهید سلیمانی را پر از راز و رمز آنها دانست. پدر شهید گفت: شهادت شهید سلیمانی جهان اسلام را آگاه کرد.

برادر شهید سلیمانی با اشاره به حضور زائران از 55 کشور جهان بر سر مزار شهید سلیمانی، ادامه داد: سردار سلیمانی تنها محدود به ایران اسلامی نبود، بلکه سردار سلیمانی تنها به ایران اسلامی محدود نمی شد. او منحصر به جهان اسلام بود; مرد قهرمان او امروز در سراسر جهان اسلام سخن می گوید.

گفت: وقتی از شهید سلیمانی پرسیدند کجا دوستت داری، گفت رابر، بعد از رابر گفتند قنات ملک و دوباره پرسیدند بعد از قنات ملک گفت تنگل هونی که سردار سلیمانی به آن تنگل گفت. – e-Huni برای سرگرمی. داشت زیاد میشد

حسین سلیمانی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی در ابرقدرت ها حضور دارد، گفت: به مقاومت بپیوندیم.

برادر شهید سلیمانی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی کارشناس جغرافیای جهان اسلام است، گفت: مذاکره با رئیس جمهور ابرقدرت فرمانده نظامی نیست، بلکه شهید سلیمانی برای ترغیب پوتین رئیس جمهور روسیه به جبهه مقاومت این کار را انجام داد. و بعد از آن جلسه حاج قاسم آنجا نماز خواند و گفت من بهترین دعای عمرم را اینجا خوانده ام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید