حاج قاسم اسوه جهاد و ایثار در جهان اسلام بود/ شهید سلیمانی قهرمان ملی و مدافع حقوق مظلومین

ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794309

عبدالله حسین گفت: شهید سلیمانی مدافع قانون بود و نگذاشت حق هیچ مظلومی در هیچ جای دنیا پایمال شود و این نگاه برای همه محترم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله حسین درباره قهرمان دفاع شخصی و ورزشکار برجسته سراوانی به خبرنگار عصر هامون گفت: شهادت سردار دلا، شهید حاج قاسم سلیمانی که یک قهرمان ملی، یک فرمانده شجاع، بی نظیر با درایت و معنای واقعی، قلبی معتدل بود. همه آزادی خواهان جهان را به درد آوردند.

وی با بیان اینکه سردار و محبوب دلا همیشه خود را به عنوان سرباز ولایت معرفی می کردند و با کمی گستاخی و صفا در بین مردم حضور داشتند، گفت: این باعث آرامش شد.

قهرمان دفاع از خود ادامه داد: شهید سلیمانی مدافع قانون بود و نگذاشت حق هیچ مظلومی در هیچ جای دنیا پایمال شود و این نگاه برای همه محترم است، دنیا بداند ما افتخار می کنیم. شهیدی چون حاج قاسم سلیمانی آنجا وطن عزیز ماست.

حسین بر با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی دارای جایگاه بین المللی است و این شخصیت محبوب مختص ایران نیست، گفت: وی الگوی جهاد و ایثار برای همه مسلمانان جهان است.

وی افزود: از شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در بین ایرانیان بلکه در سراسر جهان به عنوان قهرمان یاد می شود، بنابراین لازم است در ورزش قهرمانی از اخلاق و منش پهلوانی او الگو بگیریم و اخلاق اسلامی ایرانی را در همه عرصه ها به نمایش بگذاریم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید