حذف پست های اینستاگرام شهید سلیمانی ترس دشمن از محبوبیت سردار دلا را نشان می دهد / حاج قاسم را از ته دل دوست دارم

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794634

شمسایی گفت: اگر مطلبی در مورد شهید سلیمانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام گذاشتم به خاطر قلبم بود، چون شهید سلیمانی را از صمیم قلب دوست داشتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به در پیش بودن دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از شهدای عزیز کشورمان بود که جانش را فدا کرد. امنیت و اقتدار کشورمان از دنیا رفت و به همین دلیل است که دشمنان انقلاب اسلامی از یاد و خاطره شهید سلیمانی هراس دارند چرا که این شهید توانست با مردم ایران ارتباط صمیمانه برقرار کند و در دل ها جای گیرد. مردم.

وی با بیان اینکه حذف پست شهید سلیمانی از صفحه اینستاگرامش تعجب آور بود، ادامه داد: راهش همین است. نشان دهنده ترس دشمن از محبوبیت این شهید گرانقدر کشورمان است.

شمشایی ادامه داد: اگر مطلبی در مورد شهید سلیمانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر می کردم برای دلم بود چرا که از صمیم قلب شهید سلیمانی را دوست داشتم و دیدیم که مردم چقدر در این مراسم حضور داشتند. تشییع شهید.» عزاداری کردند.

وی ادامه داد: شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای من و ملت ایران تکان دهنده بود چرا که شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مقابله با داعش اقدامات جهادی زیادی انجام داد و توانست دنیا را از جنایات داعش پاک کند. اما در نهایت دیدیم که او یک شهید ترسو بود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران افزود: با وجود گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم، یاد و خاطره وی همچنان در دل او زنده است و این نشان دهنده محبوبیت این شهید است که هیچ گونه ادعایی به یاد خدا نداشت. تنها نیت خدمت، مردم و کشور را در دل داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید