لزوم تقلید از ساده زیستی و مردمی بودن شهید سلیمانی / رمز موفقیت و محبوبیت سردار دلا داشتن روحیه معطوف به خدا بود.

ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794495

رئیس یکی از فراکسیون های مطرح مجلس شورای اسلامی با طرح این موضوع؛

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به لزوم الگوبرداری از ساده زیستی و محبوبیت شهید سلیمانی گفت: رمز موفقیت و محبوبیت سردار دلا داشتن روحیه معطوف به خدا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص شهادت سردار سلیمانی گفت: مهمترین عامل پیروزی و موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی ارتباط عمیق وی با خداوند متعال بود. یک خدای بزرگ و یک خدای قدرت ابدی داشته باشید.

وی افزود: توجه او به خدا و عظمت خداوند باعث شده بود که هر چیزی غیر از خدا کمی در نظرش باشد و صفات الهی پیدا کند.

رئیس فراکسیون امربه معروف و نهی از منکر مجلس رمز موفقیت و محبوبیت سردار دلا را داشتن روحیه در محوریت خدا دانست و گفت: توکل شهید سلیمانی به خدا و توکل به قدرت و امداد الهی. و همچنین شجاعت بی‌نظیر او ناشی از ایمان او بود.

وی افزود: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی که رمز تمام موفقیت و محبوبیت اوست، تقوا و تقوا به معنای واقعی آن است. اولاً ما این سردار بزرگ اسلام را بنده خیر الهی می شناسیم، زیرا با بندگی به همه جا رسیده است «و خداوند محبت خود را در دل همه قرار داده است.

یکی از وعاظ گفت: محبوبیت شهید سلیمانی در بین مردم که خداوند به او داده به دلیل مشکل ساده زیستی اوست و صفتی است که انبیا و اولیای الهی نیز آن را تایید کرده اند و زندگی ساده ای را برای خود تعریف نکرده اند.

وی گفت: این شهید والامقام به دلیل توجه به معنویت و بی توجهی به دنیا و ما، ساده زیستی و بی احتیاطی با مردم داشت به طوری که ارتباط عاطفی و محبوبیت خاصی در این راستا ایجاد شد. “

رئیس فراکسیون معروف و ممنوعه منکر مجلس با اشاره به لزوم الگوبرداری از ساده زیستی و محبوبیت شهید سلیمانی گفت: این یک دین در نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید