برنده مقاومت؛ نمونه کامل ورزشکاران جهان اسلام / صداقت و سادگی رمز محبوبیت سردار دلا است

زمان: 08:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797002

در گفت و گو با یک داور بین المللی تکواندو در مورد کشور صحبت شد.

محمدرضا طاهری از سردار سیلمانی به عنوان نمونه کامل ورزشکاران جهان اسلام یاد کرد و گفت: اخلاص و ساده زیستی رمز محبوبیت سردار دلا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا طاهری نسب، داور بین المللی تکواندو کشورمان در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر قهرمانی ملی ایران، الگویی کامل برای همه مردم به ویژه ورزشکاران جهان اسلام شده است.

وی از سردار دلا به عنوان شخصیتی تاثیرگذار برای امت اسلامی و همه آزادی خواهان جهان یاد کرد و گفت: شهید سلیمانی پیروز مقاومت بود، بی شک جامعه ورزش با اقتدار راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهد داد.

داور بین المللی تکواندو با اشاره به ساده زیستی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از ویژگی های مهم در اسلام از ابتدا ساده زیستی است که بر آن تاکید شده و یکی از ویژگی های اخلاقی مهم سردار سلیمانی حج است. قاسم «در بین افراد جامعه محبوب بود وگرنه همدردی مردم را از دست می داد.

وی افزود: اگر نگاهی به زندگی سردار شهید سلیمانی بیندازیم، این ساده زیستی را در تمام دوران زندگی به وضوح خواهیم دید.

طاهری نسب ادامه داد: علیرغم سمت های ویژه ای که سردار دلا چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از هشت سال دفاع مقدس داشتند، عکس های کمی پشت میز مسئولیت نشسته دیده شده است. جالب اینجاست که زندگی ساده او پس از شهادت را در قبر بسیار ساده و لقب سرباز شهید بر مزار این مرد بزرگ می توان دید.

به گفته وی، اگر همه اقشار از پیر و جوان نسبت به سردار سلیمانی حس بسیار زیبایی دارند، قطعا یکی از مهمترین دلایل آن پاکی سردار سلیمانی است.

داور بین المللی با ابراز امیدواری از اینکه سردار سلیمانی تلفیقی از ویژگی های مختلف و مدیری شجاع و یکی از مصادیق مدیریت انقلابی است، خاطرنشان کرد: همه مردم به ویژه دست اندرکاران این شجاعت، اخلاص و ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار داده اند. زندگی . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید