سادگی و بی تکلفی و محبوبیت حاج قاسم سلیمانی تنها در زندگی نامه شهدا به چشم می خورد.

ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795378

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم گفت: سادگی، بی تکلفی و محبوبیت حاج قاسم سلیمانی تنها در سیره شهدا ظاهر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله حسینی بوشهری در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا، با اشاره به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس اظهار داشت: باید به عنوان الگوی ماندگار به جهانیان معرفی شوند.
وی به سیروز این دو شهید اشاره کرد و افزود: بنا به روایت همرزمان این دو شهید، این بزرگواران همیشه با دل در جبهه ظاهر می شدند و حتی سید حسن نصرالله می گوید که شهید سلیمانی گاهی به عراق می آمد. 24 ساعته میرفت دمشق برمیگشت ایران و نمیدانم به خانه اش سر میزند یا نه.
آیت الله حسینی بوشهری تدفین این شهدا را تاریخی توصیف کرد و گفت: این دو شهید در مکتب امام حسین (ع) تربیت شدند و مردم عراق و ایران مورد آزار و اذیت این شهدا قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: بارها اشاره کرده ام که تشییع جنازه ای که در ایران و عراق برگزار شد، یادآور پیاده روی اربعین بود. ما در واقع همان تعهدی را که نسبت به امام حسین (ع) داریم، نسبت به فرهیختگان مکتب امام حسین (ع) داریم و می خواهیم آن را به جهانیان نشان دهیم.
خبرگان رهبری تاکید کرد: سادگی، بی تکلفی و محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در واقع همان سیره و سیره ای است که همه شهدا در زندگی ایشان دارند و به وضوح می توان آن را دید.
وی افزود: امروز وظیفه ماست که به سالگرد این عزیزان اکتفا نکنیم و قطعا راه این شهدا مانند راه سعید شهدا (ع) فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید