شهید سلیمانی مظهر شجاعت و عقلانیت بود/ شناخت امکانات و توانایی ها مهم ترین درس زندگی نامه حاج قاسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در همایش بصیرتی فرماندهان ادارات کل بسیج و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن مرکزی مخابرات گفت: دستورات انقلاب ائمه اطهار اسلامي او عمر پربركت خود را در راه تحقق ارزشهاي اسلامي و دفاع از مظلوم گذراند و صدها بار خود را در معرض خطرات بزرگي براي رسيدن به اهداف اسلام قرار داد.

وی افزود: شهید سلیمانی دارای روح بزرگی بود و مصداق درخشان آیه شریفه تندترین نسبت به کفار مهربان بود زیرا با دشمنان اسلام مقتدرانه و خشن و به ویژه شهدا و مستضعفان با امت اسلام رفتار می کرد. اسلام و مستضعفین .

سردار کریمی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره در بصیرت و اقدام به موقع پیشگام بوده است، گفت: حاج قاسم هیچ فرصتی را از دست نداد و با علم، اخلاص، استقامت، سرعت و انتظار برای رسیدن به اهداف روز و ولایت مداری را دنبال کرد. شب انجامش بده

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده مقتدر و دیپلمات انقلابی بود و با مجاهدت فراوان در هر دو عرصه درخشید و هیچ گاه دوگانگی در عرصه و دیپلماسی ایجاد نکرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید سلیمانی با توانایی های فراوان خود در بسیاری از کشورها ظرفیت سازی کرده است و این توانایی ناشی از توکل به یاری الهی و اطاعت محض از ولایت فقیه و مردم سالاری اوست.

وی گفت: یکی از مهم ترین درس های زندگی شهید سلیمانی شناخت فرصت ها و توانایی هاست چرا که حاج قاسم از تمام توان خود برای ایستادگی در مقابل جبهه استکبار و دفاع از ارزش های اسلامی استفاده می کند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه حاج قاسم به معنای واقعی یک انقلابی بود، افزود: تفکر، تفکر و رفتار شهید سلیمانی کاملا برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی بود و ما توانستیم بر او حکومت کنیم و ایشان نگاه عمیق و متمدنانه ای داشتند و چه راهکارهایی داشتند. او بر دشمنان پیروز شد و ولایت او متمدنانه و عمیق بود.

وی گفت: شهید سلیمانی در همه اقشار در کنار مردم بود و خدمات زیادی به مردم ارائه می کرد و حاج قاسم مظهر شجاعت و عقلانیت بود و رفتار انقلابی وی با تدبیر و اخلاص همراه بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: حاج قاسم فردی فراجناحی و متعلق به همه آزادی خواهان بود و تنها حزبی که مورد تایید او بود حزب الله بود و شهید سلیمانی به شدت به وحدت و همبستگی در همه بخش ها اعتقاد داشت. همت والای ایشان چه در داخل و چه در جهان اسلام موجب وحدت همه جانبه برای تحقق ارزش های اسلامی و حمایت از مظلومان شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی تک بعدی نیست و امروز ملت ایران و ملت های اسلامی با ادامه راه شهید سلیمانی و قدرتمندتر شدن از هر نظر، انتقام جبهه استکبار را خواهند گرفت. حامیان آنها و البته نظامی انتقام و اخراج آمریکایی ها از منطقه یک ضرورت مهم است که قطعا در زمان مناسب اتفاق خواهد افتاد و دشمنان استکبار با شهادت حاج قاسم به نابودی آنها نزدیک می شوند و امروز به وضوح صدای درهم کوبیدن آنها را می شنویم. استخوان های آمریکایی ها و حامیان آنها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید