سردار سلیمانی سرمایه ملی بود و هست / راه حاج قاسم باید با عقلانیت و شجاعت ادامه یابد

ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798801

یاحسینی بیان کرد: سردار سلیمانی به خاطر ویژگی های متعالی فراوانش مانند اخلاص و محبوبیت محبوب بود و امیدواریم این راه مقاومت سردار با عقلانیت و شجاعت ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید قاسم یاحسینی نویسنده، مورخ و پژوهشگر در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه سردار سلیمانی یک ثروت ملی است به شهادت این سردار شهید اشاره کرد و گفت: وی در چند دهه گذشته خود را به عنوان یک متفکر مطرح کرده است. نقطه دین و فرقه است و هرگز به فرقه های سیاسی یا به اصطلاح جناح های سیاسی نپیوسته است. به همین دلیل است که مردم او را بسیار دوست دارند.

یاحسینی با بیان اینکه جای این سرمایه ملی خالی است و به این زودی ها پر نمی شود، گفت: مردم خدمتگزاران خود را می شناسند و خیلی راحت می توان بین کسانی که خود را به مردمی نشان می دهند و کسانی که واقعا مردمی هستند تشخیص داد. سردار سلیمانی از آن دسته افرادی بود که در داخل و خارج از ایران بدون هیچ ادعایی و بدون اینکه منتظر فیلمبرداری عکاس و فیلمبردار از کارهایش باشد، کار خود را صادقانه انجام داد و همین امر باعث محبوبیت بیشتر وی شد.

این نویسنده و تاریخ نگار با اشاره به میزان فداکاری مردم در تشییع پیکر تاریخی سردار قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم در تشییع این سردار شهید واقعا بی نظیر بود. ما این چهره را نداشتیم که همه گروه ها این گونه با او موافق باشند و در تشییع پیکرش میلیونی شرکت کنند.

یاحسینی ادامه داد: حاج قاسم نه تنها یک شخصیت ملی بلکه یک شخصیت بین المللی بود و چون این رهبر مقاومت خاری در چشم امپریالیسم و ​​استکبار جهانی بود دستور ترور وی را رئیس جمهور آمریکا صادر کرد. «ما متاسفیم که این سرمایه ملی را از دست دادیم، اما امیدواریم راه این رهبر مقاومت با عقلانیت و شجاعت ادامه یابد.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی محبوب ترین شخصیت نظامی تاریخ ایران اسلامی است و به خاطر صفات والای فراوانش از جمله اخلاص و محبوبیت محبوب دل ها شد. لذا پس از شهادت این مرد بزرگ در داخل و خارج کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

این نویسنده و مورخ در پایان خاطرنشان کرد: گاهی تبلیغات برای این سردار شهید به قدری ساده است که علیه خودش می شود و صداوسیما و برخی نهادها گاهی دست به اقداماتی می زنند که ضد تبلیغات و نوعی شرمندگی است. ” ایجاد می کند. ما باید در سبک تبلیغاتی خود برای بزرگانی چون سردار سلیمانی تجدید نظر جدی کنیم و به عنوان یک تاریخ نگار و رسانه ای هشدار می دهم اگر بخواهیم سردار را به این شکل تبلیغ کنیم، مردم اشباع رسانه ای می شوند که اصلا خوب نیست. نیست.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید