مدرسه سلیمانی الگوی کامل ولایت است/ داگ حاج قاسم تنها با ادامه راه شفا می یابد

وی افزود: سردار سلیمانی از نظر اعتقاد به دین مبین اسلام و عمل به آرمان های آن به شخصیتی کاریزماتیک و لاینفک تبدیل شده و همه دل ها و وجدان های بیدار را از سراسر ایران، کشورهای منطقه و حتی جهان به خود جذب کرده است. “

مشاور بانوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین یادآور شد: شهید سلیمانی هیچ نگاهی به دنیا نداشت و به مردم عشق می ورزید و سرانجام برای امنیت انسانی به سوی معبود شهادت شتافت.

وی با بیان اینکه ویژگی های اخلاقی حاج قاسم همه را مجذوب خود دانست، گفت: دینداری، عرفان و ایمان و توکل راسخ، ولایتمداری، مجاهدت خستگی ناپذیر، تلاش برای رهایی مستضعفان جهان از سلطه استکبار جهانی، بی اعتنایی به مراجع سکولار و عشق به شهادت. همه آنها را انسان کامل ساخته است.

سیدی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی توسط خبیث ترین انسان های جهان یعنی. رهبران استکبار جهانی، نشانه عظمت و عظمت این مرد الهی است.

مسئولان در روزهای سخت باید در زمین باشند

مشاور بانوان مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: عروج حاج قاسم به بالاترین مقام الهی قلب میلیون ها انسان عذاب وجدان را به درد آورده است، هرچند مطمئن هستیم که هنوز هم در اوج بهشت ​​هوای همه دارند. ایمان و هضم سخت است و تنها چیزی که بار این گرما را از دوش می کشد همت و اراده برای ادامه راه و مشی سردار است.

سیدی با بیان اینکه هر عابد این مرد الهی باید در هر مقامی سعی کند به شخصیت او نزدیک شود و راه او را طی کند، گفت: امیدوارم تا زمانی که روحی مشمول دعای این عزیز نیست از سپاه ولایت دست نکشیم. سرباز ولایت

وی با اشاره به نیاز مسئولانی چون سردار سلیمانی در روزهای تحریم و شرایط سخت اقتصادی گفت: حاج قاسم مردی فداکار، آگاه، فهیم، مردم سالار و پرتلاش بود که با تجربه گرانبها و ایمان خالصانه به مردم خدمت می کرد. و شبانه روز تلاش کرد.

سیدی ادامه داد: شایسته است همه کسانی که در این دولت متدین و انقلابی مناصب رهبری را بر عهده داشته اند با الگوگیری از مکتب حاج قاسم بیش از دیگران از ایشان پیروی کنند و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تجدید و تقویت کنند. . .

مدیر تبلیغات اسلامی بانوان قزوین در پایان گفت: روش و منش حاج قاسم پس از شهادت برای دشمنان تاثیرگذارتر و خطرناکتر شد به شرطی که ما و همه دوستدارانش لحظه ای از مکتب ایشان غافل نباشیم این ظرفیت عظیم معنوی را معرفی کنید. با همه بیایید اقدام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید