دستیابی به سطح دوم «انتقام محکم» با اخراج کامل آمریکا از منطقه/ مدرسه حاج قاسم بهترین الگوی استکبار است.

ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796199

«انتقام سخت» در سه سطح در حال انجام است که یکی سطح تاکتیکی و تجزیه پایگاه نظامی عین الاسد و دیگری سطح استراتژیک و اخراج آمریکا از منطقه است. امینی گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جلال امینی کارشناس سیاسی در گفت و گو با صبح توس گفت: یکی از عرصه های شکست استکبار در منطقه غرب آسیا، محور مقاومت و مکتب شهید سلیمانی است. این مکتب در واقع بعد رفتاری و منطق عقلانی شهید سلیمانی در عمل معرفتی، سیاسی، مقاومتی به ویژه ثبات در توسعه منطقه ای و بین المللی است که در مکتب کلان اسلام تعریف شده است.

وی افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی برخاسته از معارف جوششی برگرفته از معارف شیعی است و ویژگی ها و رفتار شهید سلیمانی آنقدر در هم آمیخته است که از من جدایی ناپذیر است. شجاعت این شهید مظهر معنویت و عقلانیت بود و از سوی دیگر عقلانیت شهید سلیمانی متعاقب نبود، بلکه مربوط به معنویت و ذات گرایی بود.

امینی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی برخاسته از مکتب اسلام و همراه با مکتب ائمه انقلاب است، گفت: شهدا و شهادت این شهید والامقام قابلیت الگوسازی را دارند و وظیفه ماست که این الگوی موفق را به نسل جوان ارائه کند و ابعاد شخصیتی او را تبیین کند.

این کارشناس سیاسی گفت: شهید سلیمانی در زندگی خود دستاوردهای چشمگیری با پیروی و اطاعت از ولی فقیه داشته است که یکی از آنها تغییر معادلات منطقه به نفع جمهوری اسلامی است. وی همچنین توانست از مردم غرب آسیا به اسلام استقبال کند، تقویت شود و به مقاومت بپیوندد و علاوه بر آن ظرفیت اسلام را برای رفع نیازهای جامعه افزایش دهد و نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن تبدیل کند.

وی یادآور شد: این امر قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی را در برابر دشمن افزایش داد و همه این مبارزات بر سر گمنامی بود، اما شهادت شهید سلمانی توسط سرسخت ترین دشمن اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهید بهشتی بود. که به شهادت رسید و در واقع مظلوم شد خون پاک شهید سلیمانی سوخت هسته ای موتور انقلاب شد و این حماسه حضور دهها میلیون نفر از مردم ایران در تشییع و تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار بود. اقشار مختلف مردم و مردمی که حتی انقلاب را درک نکردند نیروی نرم انقلاب را دیدند و فهمیدند.

امینی ادامه داد: روز تشییع پیکر مطهر حاج قاسم به یوم الله تبدیل شده است و باید با ملایمت به آن نگاه کرد و این نقطه عطف ضربه سنگینی به هژمونی آمریکا زد و دنیا فهمید که واقعا کیست. در مبارزه با داعش و کسانی که با نقاب حقوق بشری ماهیت خشونت آمیز و غیرانسانی خود را پنهان کردند، داعش را تأسیس و از آن حمایت کردند و قبل و بعد از شهادت شهید سلیمانی ماهیت واقعی جمهوری اسلامی و مدعیان دروغین حقوق بشر را برای جهانیان آشکار کردند. که استکبار جهانی است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه «انتقام قاطعانه» در سه سطح صورت می گیرد، گفت: انتقام از خون شهید سلیمانی درجات و درجات مختلفی دارد که یکی از آنها سطح تاکتیکی است که تخریب ارتش عین الاسد است. پایگاه.در سحرگاه تشییع این شهید بزرگوار سپاه سیلی به آمریکا زد.

وی گفت: مرحله بعدی انتقام قاطع، سطح راهبردی است و چیزی جز بیرون راندن آمریکا از منطقه نیست، آمریکا 42 پایگاه نظامی در اطراف ایران دارد و نرم افزار بر هیمنه پوچ استکبار غلبه خواهد کرد. آنچه ائمه انقلاب فرموده اند قطعا با اعتماد و اعتماد پشت سر آن محقق شده یا در حال تحقق است و این سیلی راهبردی و انتقام راهبردی توسط مقام معظم رهبری روشن شده است.

امینی در پایان تاکید کرد: در سطح سوم یعنی عملیات انتقام، تاکید مقام معظم رهبری بر حذف فرماندهان و عاملان قطعاً باید این ویژگی ها را داشته باشد، یعنی بازدارنده باشد و دشمن پشیمان شود و باشد. یعنی هم از نظر سیاسی و هم از نظر عملیاتی باید انجام شود پس قطعاً با اجماع ملی و حمایت مردمی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید