عملیات عین الاسد نشان داد که زبان گفتمان با استکبار، زبان موشک و قدرت است/ پایان انتقام; اخراج کامل آمریکا از منطقه

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798657

احمدعلی مقدم گفت: عملیات غرور آفرین عین الاسد به معنای پایان انتقام از فرماندهان و قاتلان حاج قاسم سلیمانی نیست؛ بنابراین اخراج کامل آمریکا و متحدانش از منطقه پایان کار است. انتقام جمهوری اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص سالگرد حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق گفت: او جهانی شده و نمادی از توانمندی ها و اقتدار جمهوری اسلامی بود که در ایجاد بازدارندگی نقش اساسی داشت.

وی افزود: بنا به دستور معظم له حمله به عین الاسد یک کودتای نظامی مؤثر بود اما مهمتر از آن ضربه ای به عزت و هیبت ابرقدرت آمریکا بود که اخیراً 23 ماه بعد اعلام شد. که 39 نفر مجروح شدند.این فاجعه با مدال افتخار اعطا می شود.110نفر آسیب مغزی گزارش شده است.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: پنتاگون اعلام کرد که ترامپ از پنتاگون خواسته گزارش آسیب مغزی ناشی از حمله موشکی ایران به عراق را با تاخیر و فاصله زمانی برای شکست حمله موشکی ایران به عراق گزارش کند. عین الاسد سخنگوی سابق پنتاگون گفت که او حمله تلافی جویانه ایران به پایگاه های آمریکا در عراق را بدترین حمله عمرش توصیف کرد.

مقدم گفت: عملیات قدرتمند عین الاسد که پاسخ کوچکی به انتقام شهادت سردار قاسم سلیمانی بود، قدرت روزافزون ایران را نشان داد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران برای همیشه با استکبار و استعمار مبارزه خواهد کرد، افزود: ایران در هر سطحی می تواند پاسخگوی هر تجاوزی باشد بنابراین هر تجاوزی به خاک ما قابل پاسخگویی است. ایران امروز به خاک آمریکا حمله می کند که به همت دانشمندان و مبتکران داخلی، موشک های دوربرد و توان نظامی بسیار بالای کشورمان، بارها شاهد شکست مفتضحانه آمریکایی ها بوده ایم و می توانیم هر نقطه ای را هدف قرار دهیم. خاک ایالات متحده را بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه زبان گفتمان استکبار، زبان موشکی و قدرت است، گفت: می تواند قدرت دشمنان خود را خنثی کند و توانایی شکست دادن دشمنان خود را در هر درگیری دارد.

این فعال سیاسی گفت: در صورت اقدام نظامی آمریکا علیه ایران، دیگر پایگاه های عین الاسد یا مشابه این کشور در منطقه هدف قرار نخواهند گرفت، اما آمریکایی ها به خوبی می دانند که دولت انقلابی و قدرتمند همسایه ایران وجود خواهد داشت. وی در پاسخ به هرگونه تجاوزی با تردید مواجه می‌شود و می‌گوید: «او کوتاه نمی‌آید و آماده شلیک است، بنابراین با انتقام سنگین آمریکا در بمباران پایگاه عین‌الاسد، دشمنان جمهوری اسلامی به‌ویژه آمریکای تروریست، متوجه شده اند که ملت ایران به کوچکترین حرکت دشمن پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا حدود 70 سال است که در ایران دشمنی و جنایتکاری دارد، گفت: آمریکا سیاست خرابکارانه خود را به عنوان راهبرد اصلی نفوذ در منطقه حفظ می کند، اما جمهوری اسلامی ایران چشم دشمنان خود را بسته است. رهبر معظم انقلاب و انقلابیون و مسئولین بسیج با درایت به نیروی اول منطقه تبدیل شده اند و هر تجاوزی دشمن را با شدت پاسخ خواهند داد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با بیان اینکه امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تامین شود، خاطرنشان کردند: حضرت امام خامنه ای علاوه بر انتقام گیری استراتژیک، یعنی. آمریکای منطقه، عاملان و فرماندهان شهادت این اسلام بزرگ راشد نیز باید انتقام بگیرد، پس اخراج کامل آمریکا و بازگشت آن از منطقه، پایان جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید