قدرت آمریکا با سکوت آنها در برابر حمله موشکی ایران به عین الاسد نشان داده شد.

ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800503

حجت الاسلام گلمی گفت: با سکوت آمریکا در برابر اقدامات جمهوری اسلامی ایران در هدایت پایگاه نظامی عین الاسد، دنیا متوجه شد که قدرت آمریکا خالی است و جمهوری اسلامی ایران قدرت بمباران چنین پایگاهی را دارد. پایگاه در خاورمیانه.” ابرقدرت در زمین.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد گلامی کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه آنچه حضور آمریکا در منطقه به جز جنگ و غارت به ارمغان آورد این بود: هرجا آمریکا وارد شد جنگ، بدبختی، قحطی و خونریزی بود. . چیزی به نام رفاه در تاریخ آمریکا وجود ندارد. اگر به دنبال رفاه هستند، باید نظر مردم برایشان خیلی مهم باشد، اما به مردم توجهی ندارند. منابعی که خداوند داده امكانات و ثروت ملتها بوده است و آن وقت حفظ یك ظالم و فرعون در این مملكت به مردم ربطی ندارد.

وی گفت: مردم نه آمریکایی ها را می پذیرند و نه دست نشانده ای را که توسط ایالات متحده تعریف و حمایت می شود، می پذیرند. به عنوان مثال، آمریکایی ها در افغانستان، پس از سال ها جنگ، خونریزی، غارت و تخریب منابع خدادادی، هیچ دستاوردی برای مردم افغانستان نداشته اند. حتی مردم افغانستان نیز از رفتن آمریکایی ها ابراز خرسندی کرده اند.

کارشناس سیاسی هرمزگان ادامه داد: آمریکایی ها هم در عراق هیچ دستاوردی نداشته اند. آنها رونق نداشتند و نتوانستند از هجوم تروریست ها جلوگیری کنند. ایالات متحده در عراق بود تا از منطقه غرب آسیا، منطقه استراتژیک جهان حمایت کند تا کشورهای دیگر را مجبور کند. به همین دلیل است که مردم عراق می خواهند آمریکایی ها کشورشان را ترک کنند.

گلمی گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از 70 تا 80 سال اقتدار این شهامت را دارد که برای اولین بار به پایگاه نظامی عین الاسد به عنوان پایگاه ممتاز آمریکا، امن ترین و مجهزترین مکان با مدرن ترین تسلیحات خاورمیانه و حق با آمریکایی ها بود.

وی افزود: با سکوت آمریکا در برابر اقدامات جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد، دنیا متوجه شد که قدرت آمریکا خالی است و جمهوری اسلامی ایران قدرت بمباران چنین پایگاهی را دارد. در خاورمیانه.” در زمین.

کارشناس سیاسی هرمزگان با تایید اینکه اکنون مقاومت به عنوان تهدیدی جدی برای موقعیت آمریکا در خاورمیانه تلقی می شود، افزود: هدف همه آنها حفظ سرزمین خود از گزند طمع و استکبار است بنابراین با استکبار مخالفت می کنند. آمریکا به عنوان دشمن این ملت ها وارد خانه های آنها شده است و انسان مومن و شریف و غیور هرگز نمی خواهد خانه اش را در اشغال بیگانگان ترک کند، پس قیام می کند.

گلمی گفت: مردم امروز حق مطالبه دارند و از حضور اشغالگران در خانه هایشان ناراضی هستند. اسرائیل اشغالگر با همکاری آمریکا و ابرقدرت ها در کشور شریفی چون فلسطین حضور دارد و آن کشور را اشغال کرده است.» از مقاومت تنها هدفش خروج از خانه های مستکبران اشغال شده توسط اشغالگران است.

وی افزود: مقاومت قویتر از همیشه است و مردم به این نیروی مؤمن و فداکار ایمان دارند و اطمینان کامل دارند که دشمن طاغوت هستند. بزرگترین دشمنی آمریکا با نیروهای مقاومت به این دلیل است که نیروهای مقاومت به هیچکس باج نمی دهند و فقط به دنبال حفظ عزت و حیثیت و حیثیت ملت های منطقه است.

این کارشناس سیاسی هرمزگانی در پاسخ به اینکه چرا آمریکایی ها منطقه را ترک کردند و زوایای حضور شیطانی آنها را تشریح کرد، گفت: مشخص است که آمریکا هر کجا حضور داشته جز تباهی و بدبختی برای مردم به ارمغان نیاورده است. به قصد آبادانی، اما این دروغی بیش نیست و صرفاً به قصد دست اندازی به منابع کشورهاست.

گلمی گفت: آمریکا در کشورهایی به تمام معنا خائن است که عده ای نمی فهمند یا نمی خواهند بفهمند که آمریکا حضور اسفباری دارد و برای حمایت از ظالم و ایستادگی در مقابل مردم و ایجاد ملت در کشورها حضور دارد. به ایالات متحده و متحدانش بستگی دارد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید