حمله موشکی ایران به عین الاسد، رادارهای آمریکا و مقر اطلاعات نظامی آمریکا را کاملا منهدم کرد.

ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799603

افسر دانمارکی مستقر در پایگاه نظامی عین الاسد: چیزی که به یقین می دانم این است که دستگاه های غول پیکر کنترل رادار با تمام تجهیزات آن و همچنین مقر اطلاعات ارتش آمریکا به طور کامل منهدم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه در اطلاعیه ای از حملات موشکی سنگین سپاه به دو پایگاه آمریکایی در عراق در انتقام ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی خبر داد. و یارانش

چند روز پس از حمله، تلویزیون دانمارک با یک افسر دانمارکی که در میان نیروهای مستقر با نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد بود، در مورد حمله تلافی جویانه موشکی ایران صحبت کرد.

ارتش با اشاره به اتفاقات پس از حمله موشکی ایران گفت: آمریکایی ها پس از پایان اخطار، حدود یک ساعت پس از حمله، آنجا را ترک کردند. آمبولانس ها و آتش نشان ها در محل حاضر شدند و زمانی که در پناهگاه بودیم صدای هلیکوپترهای نظامی و فریاد سربازان را شنیدیم، اما به دستور فرماندهان از ترس حملات بعدی آنجا را ترک نکردیم. صبح که بیرون رفتیم دیدیم که آتش بیش از هفت نقطه مهم را سوخته و ماشین ها سوخته و ساختمان ها تخریب شده است.

وی افزود: ما اطلاعات کمی در مورد مقررات ایالات متحده داریم و برخی از آنها مقررات عمومی هستند. اما مکان هایی نیز وجود دارد که ما به عنوان نیروهای دانمارکی وابسته به ائتلاف بین المللی نمی شناسیم و اجازه ورود به آن را نداریم. اما چیزی که من به طور قطع می دانم این است که کنترل های راداری غول پیکر با تمام تجهیزات آن و همچنین مقر اطلاعات ارتش آمریکا به طور کامل منهدم شد. انبارهای اسلحه نیز در عرض نیم ساعت از حمله منهدم و منفجر شد. باند، هواپیماهای جنگنده و سکوهای نظارت هوایی و پرتابگرهای موشک زمین به هوا به طور کامل منهدم شد و حسگرهای هوا و حرارت منهدم شدند.

ccd244da 66e5 4679 b38c d66b762ba439 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید