حمله موشکی ایران به عین الاسد پاسخ ضعیفی به اقدام آمریکا بود/ دستاوردهای دفاعی ایران با انجام این حملات نشان داده شد.

ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798532

مولوی عبیدالله شاهیکی با تاکید بر اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد تنها پاسخی کوتاه به آمریکای جنایتکار و متحدانش بود، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با اشاره به سالگرد حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عین الاسد در عراق در سحرگاه 16 دی ماه 1396، گفت: به اذن خداوند متعال در چنین روزی در پاسخ به عملیات ناجوانمردانه، جنایتکارانه و تروریستی. و نیروهای خونخوار آمریکایی و انتقام سرکوب شده توسط فرمانده دلاور، دلاور و وفادار قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رشید و شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و یارانش، آتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پایگاه نظامی متجاوز آمریکایی به نام عین الاسد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین صحرای فهرج ادامه داد: این اقدام استکبار جهانی و همه ظالمان جهان را به نمایش گذاشت و هشدار داد که هرگونه شر، تجاوز و استکبار با پاسخ قوی‌تر و قوی‌تر مواجه خواهد شد.

وی گفت: این اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غاصبان اسرائیل و کودک کش و همپیمانان آمریکای جنایتکار را نیز به نمایش گذاشته و هشدار داده است که با حضور آمریکا در خاک خود امنیت نخواهند داشت. و آسایش و هر مقصدی و سرزمینی که آمریکا در آن لانه کرده است.» و از مقصدی که به خاک کشور ما برسند، آرامش و آسایش نخواهند داشت.

مولوی شاهیکی گفت: این عملیات گوشه ای از توانمندی ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی، بازدارندگی و اقتدار رزمی را به نمایش گذاشت که دشمنان و منکران نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی می دانند که هرگز جرأت نمی کنند. مغرور باشید و تجاوز کنید.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با تاکید بر اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد تنها پاسخی کوتاه به جنایتکاران آمریکا و متحدان آن است، خاطرنشان کرد: از منطقه، عاملان و عاملان این جنایت بزرگ در هر کجا که هستند، باید انتقام خون به ناحق ریخته شده سردار دلها را بگیرند و در دادگاه صالح پاسخگو باشند که به فضل و یاری خداوند متعال پیروزی مسلمین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید