حمله موشکی عین الاسد سیلی بر صورت انتقام شهدای مقاومت بود.

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799033

بچمن شهریاری گفت: جمهوری اسلامی با موشک باران عین الاسد که به انتقام شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی اصابت کرد. در حاکمیت ولایت به جهانیان ثابت کرد که علاوه بر سیلی نزدن باید بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهمن شهریاری کارشناس مسائل سیاسی به رهیاب گفت: یکی از آموزه های انقلاب اسلامی برای کشورهای جهان این بود که در مقابل هر سلطه ای قوی و مقتدر به نظر برسند، بنابراین با ظهور انقلاب اسلامی این دوران به پایان رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ملت ایران بزرگترین و مردمی ترین انقلاب دوران جدید بود، گفت: در حاکمیت ولایت به جهانیان ثابت کرد که علاوه بر اینکه سیلی نزنند باید ضربه بزنند.

شهریاری گفت: سال ها هیچ کشوری جرأت نداشت با تفنگ بادی به سمت آمریکا شلیک کند، اما انقلاب اسلامی و مقاومت نشان داده است که می توان به آمریکا سیلی زد و سلطه را نپذیرفت و دیکتاتور را مجازات کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: حتی اگر رسانه های خارجی اعتراف کنند که در جریان موشک باران پایگاه عین الاسد هیچ فردی در پایگاه نبوده است، این حمله سیلی است با این پیام که رفتار و اقدامات غرب و غربی ها را می توان تغییر داد.»

وی ادامه داد: آیا دیدید که پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از حمله به پایگاه عین الاسد با موشک های سبک بالستیک، ساعت 1:20 بامداد تشییع شد تا ابتدا عظمت و شکوه آن حضرت را مشاهده کنید. انقلاب، و سپس روی تخت دراز بکشید.”

عین الاسد یکی از پایگاه های بزرگ آمریکا بود

دبیر قوه مجریه نامدار خوزستان گفت: آمریکا 14 پایگاه نظامی در منطقه دارد. عین الاسد یکی از بزرگترین پایگاه های ایالات متحده، مرکز انبار پهپاد و موشک، محل فرود هواپیماهای پشتیبانی و محل هواپیماهای غول پیکر و همچنین تعمیر و نگهداری سوخت در منطقه است.

وی افزود: فاصله پایگاه عین الاسد تا دیرالزور سوریه کمتر از 140 کیلومتر است که در این فاصله 150 گروه تکفیری تجهیزات و پشتیبانی را از عین الاسد دریافت کردند. عراق در عین الاسد حضور داشت با این تفاسیر عین الاسد یک منطقه استراتژیک برای آمریکا بود.

شهریاری با بیان اینکه سرزمین عین الاسد یکی از غنی ترین مناطق ذخایر نفتی است، گفت: انقلاب اسلامی برای کشتن نیروهای آمریکایی به پایگاه عین الاسد حمله نمی کند، بلکه برای شکستن هژمونی توخالی آمریکا است. . ایالت ها. “

موشک های ایرانی فتوشاپ نیستند

وی ادامه داد: نکته دیگر تبلیغات غرب این است که رکس تیلرسون، مایک پمپئو، سوزان رایس معتقد بودند موشک های ایرانی فتوشاپی است اما این حمله ثابت کرد که موشک های ایرانی فتوشاپی نیستند.

شهریاری افزود: غربی ها و غربی ها در کشور باید به این نکته توجه کنند که این موشک ها بدن غرب را به لرزه درآورد تا بدن غربی های درون را تکان ندهد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا که به صراحت اعلام کرده هیچ موشکی بدون رهگیری شلیک نمی شود، اما در موشک باران عین الاسد نتوانست موشک های ایرانی را که به پایگاه های آمریکا نفوذ کرده و به پرواز در آمده اند را شناسایی کند. بنابراین، پس از موشک باران عین الاسد؛ بازار خرید این سیستم در دنیا به صفر رسیده است.

وی با اشاره به معدود افرادی که هنوز در کشور دلبسته غرب هستند، خاطرنشان کرد: عده ای در کشور ما مریض و خواب آلود هستند که فتوحات انقلاب اسلامی و صلابت امام خمینی(ره) و ضعف امپریالیسم را نمی بینند.

پدیده جدیدی به نام اسلام ممکن است پایان تاریخ باشد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: ساموئل هانتینگتون در کتاب پایان تاریخ می نویسد که دنیا با لیبرالیسم به پایان می رسد، اما ناگهان در سال 1997 کتاب خود را تغییر داد و نوشت که پدیده جدیدی به نام اسلام می تواند پایان ماجرا باشد.

شهریاری افزود: این افراد شاگرد مکتب غرب هستند اما می بینند که در دنیا چه می گذرد. برخی از اهالی محل شاگرد خوبی برای مکتب اسلام نیستند، حداقل برای مکتب غرب شاگرد خوبی هستند.

وی ادامه داد: مکتب غرب از اقتدار انقلاب اسلامی ستایش می کند، اما غربی های خفته جاهل های عاقلی هستند که علم دارند اما جاهل شده اند، به طوری که خوابیده ها را نمی توان بیدار کرد اما ملت بیدار است. او در 18 اسفند همه آرزوهای غرب و غرب را زیر سوال می برد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر غربی ها نخواهند بیدار شوند در آینده نزدیک زیر پای ملت آگاه و بصیر انقلاب اسلامی خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید