حمله به پایگاه عین الاسد تنها بخشی از انتقام خون سردار سلیمانی بود/ فروپاشی هژمونی آمریکا

ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798538

امیری گفت: حمله به پایگاه عین الاسد آغاز فروپاشی هژمونی آمریکاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی اولین کاری که جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن اقتدار خود به جهانیان انجام داد این بود که دو پایگاه آمریکا در زمان اسد مورد اصابت موشک قرار گرفتند. .

وی افزود: از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ کشوری جرات حمله به آمریکا را نداشته است اما جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که توان موشکی ایران بسیار قدرتمند است و این تنها یکی از اقدامات انتقام جویان سردار سلیمانی است. “

یک تحلیلگر سیاسی غرب آسیا گفت: حمله موشکی به پایگاه های آمریکا در اسد نشان داد که هژمونی آمریکا تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران نیست و این اقدام سرآغاز فروپاشی هژمونی آمریکا بود.

امیری گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که اگر بخواهیم، ​​آمریکا باید از منطقه خارج شود و این اقدام باعث شده تا دنیا حساب ویژه ای از قدرت و قدرت و فناوری پیشرفته ایران باز کند، زیرا به مرحله ای رسیده است که پایگاه ها به آمریکا حمله می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این حمله، آمریکا متوجه شد که با قدرت جمهوری اسلامی ایران مواجه است و قدرت ایران از منطقه ای به ابرقدرت تبدیل شده است، بنابراین علاوه بر این، جمهوری اسلامی ایران به آمریکا ضربه می زند. پهپاد و عملکرد خوبی دارد. آنها را خواند.

این کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا با اشاره به مانورها و رزمایش هایی که نشان از اقتدار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد، گفت: این مانورها ثابت می کند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران از یک منطقه به یک قدرت جهانی در این زمینه تبدیل شده است. جهت.” حرکت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید