گروه عراقی مسئولیت حمله به پایگاه عین الاسد را بر عهده گرفته است

ساعت: 00:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798367

گروهی به نام قاسم الجبارین در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان ما موفق شدند پایگاه شرارت آمریکا در غرب عراق موسوم به عین الاسد را با تعدادی موشک هدف قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک گروه عراقی مسئولیت حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را بر عهده گرفت.

به گزارش کانال تلگرامی صابرین نیوز، گروهی به نام قاسم الجبارین در بیانیه ای اعلام کرد: مجاهدان ما موفق شدند پایگاه آمریکایی در غرب عراق موسوم به عین الاسد را با تعدادی موشک که با دقت به اهداف اصابت کرد، هدایت کنند. “

قاسم الجبارین در بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان های لجستیکی ارتش آمریکا در استان های بابل و موتنه را بر عهده گرفت. این گروه در پایان تاکید می کند که در حالی که با مردان دلیر و خونخوار خود دست می دهیم، با فرماندهان شهید و ملت عزیزمان عهد می بندیم که پایگاه ها را تخریب کنیم و بینی آنها (اشغالگران) را تا اخراج خفت بار آنها از سراسر عراق به خاک و خون بکشیم. استراحت نکن

پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه در روزهای اخیر و همزمان با دومین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس بارها مورد حمله موشکی و پهپادی قرار گرفته است. منابع عراقی چهارشنبه شب گفتند که پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق (در غرب) بار دیگر هدف شلیک موشک های سنگین قرار گرفت. کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در این خصوص گزارش داد که پایگاه عین الاسد با موشک های 3107 میلی متری هدف قرار گرفته است. پایگاه ایالات متحده در ویکتوریا قبلاً در چندین مرحله گلوله باران شده است.

در پی ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از آمریکا، پارلمان عراق طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کرد. طبق قانون، نیروهای آمریکایی باید تا پایان دسامبر به طور کامل از عراق خارج می شدند. اما به گفته منابع عراقی، 2500 نیروی آمریکایی همچنان در عراق هستند و عنوان خود را از نظامی به مستشاری تغییر می دهند. آمریکا با تشدید ناامنی به دنبال ادامه اشغال عراق است. در همین حال مردم عراق و نهادهای مختلف خواستار اخراج کامل آمریکا از کشورشان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید