حمله به پایگاه عین الاسد اقتدار آمریکا را تضعیف کرد

ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798860

سیدرضا ولایتی با بیان اینکه اقتدار و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی هژمونی آمریکا را در هم شکست، گفت: حمله به پایگاه عین الاسد به اقتدار آمریکا لطمه زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید رضا ولایتی کارشناس سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، سالروز حمله موشکی به عین الاسد را مهمترین پایگاه شیطان در عراق، یکی از نقاط برجسته در سال 1957، سرنگونی هژمونی آمریکا در منطقه یکی از بزرگترین و مهمترین گام ها برای به زانو درآوردن ایالات متحده به عنوان جنایت در منطقه بود.

وی با اشاره به اینکه در این روز اقتدار ملی ایران با یک سیلی شیطان به جهانیان اعلام شد، افزود: اسد اقتدار نظامی ایران را به جهانیان نشان داد.

ولایتی بیان کرد: در پاسخ به اقدام تروریستی دشمن بر اساس عین الاسد ثابت کردیم که آمریکا و جنایتکاران در سراسر جهان قادر به پاسخگویی به اقتدار ایران اسلامی نیستند و تمام تهدیدات آنها پوچ است.

وی با بیان اینکه این اقدام در کنار اثبات اقتدار و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، هژمونی آمریکا را در هم شکست، افزود: این اقدام به اعتبار آمریکا در منطقه و جهان لطمه زده است. سیلی شیطان بزرگ

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگرچه در ابتدا ترامپ باید وانمود می کرد که همه چیز آرام است و در حمله به پایگاه عین الاسد هیچ نظامی زخمی نشده است، اما پس از 48 ساعت سی ان ان و نشریه صهیونیستی هاآرتص حجم زیادی از گزارش ها را منتشر کردند. خسارت حیرت آور بود و ترامپ در نهایت اعتراف کرد که این سرباز دچار ضربه مغزی 110 شده است.

ولایتی در پایان خاطرنشان می کند: با ناتوانی آمریکا در پاسخگویی به این حمله، عظمت آمریکا در عمل شکسته شد و این آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید