عین الاسد اولین سیلی به ملت ایران بود که دستور ترور حاج کاسم را صادر کرد.

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798531

پس از گذشت پنج روز از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، قلب مردم ایران و مسلمانان آزادیخواه در سراسر جهان، اگرچه غمگین است، اما حمله موشکی سپاه پاسداران به مهمترین پایگاه نظامی آمریکا، عین الاسد. شادی و غم به ارمغان آورد. پایان ناپدید شدن آمریکا از کره زمین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، دو سال پیش در چنین روزی مردم ایران از خوشحالی غرق شدند. آمریکا در عراق عین الاسد فرود آمد و این تنها اولین سیلی در مقابل انتقام سرسختانه سپاه پاسداران بود که با حذف آمریکا از روی زمین به پایان رسید.

دشمنان در ترس از انتقام سخت هستند

محمدرضا شاهوزی از سران طوایف سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دهه ها تبلیغات غرب برای دموکراسی و مدافعان حقوق بشر با ترور حاج قاسم زیر سوال رفته است، گفت: تاریخ هرگز مبارزات سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد. اعمال قهرمانانه.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه انتقام سنگین، خروج آمریکا از منطقه بود، ادامه داد:

این فرقه با اشاره به اینکه حاج قاسم یک مکتب و یک راه است، افزود: امت اسلامی به زور راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند و اتحاد و همدلی خود را تا روزی که آمریکا از صحنه و پرچم کشور محو شود، ادامه خواهد داد. جمهوری اسلامی در بیت المقدس برافراشته است.»

وی با بیان اینکه ترور شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دولت تروریستی و تروریستی آمریکا باعث پرتاب خودجوش، داوطلبانه و انتقام قاطعانه برای توسعه تحولات جدید در گستره وسیع جغرافیایی شد، گفت: حمله موشکی ایران به عین الاسد یک. از مهم ترین پایگاه های نظامی دشمن، مقدمه ای برای انتقام سنگین ایران است و به بیرون راندن نیروهای اشغالگر منجر می شود.

شاهوزی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حمله به عین الاسد سیلی بود و انتقام همچنان ادامه دارد، گفت: گواه این مدعا حذف نام و تصاویر حاج قاسم از فضای مجازی است که نشان می داد حتی یک عکس هم مشتی پولاد بر دشمنان است.

فرقه با تاکید بر اینکه عاملان و قاتلان شهید سلیمانی و ابومهندس المهدی قطعا در آرامش نبودند، گفتند: انتقام بگیرید، گفت: این جمله دشمن را در دل مستکبران بدبخت و وحشتناک کرد و خواب را از آنان گرفت.

چرخه انرژی ابرقدرت آمریکا در حال کاهش است

علی اسدی، یکی دیگر از رهبران قبیله ای، گفت: چرخه کاهش انرژی ابرقدرت آمریکا و انتقام سخت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: عدم پاسخ آمریکا به راکت عین الاسد، فرار از افغانستان، بی طرفی منفی در خلیج فارس و بحرالمیت و ناتوانی در حمایت از شکست آل سعود در یمن نشانه های فروپاشی است. ابرقدرت آمریکا.”

رئیس قبیله بزرگ گرگ، روشنگری و ضرب المثل گفت: همه تمدن ها و سلطه ها طبق سنت الهی به دلیل ظلم و ستم که پایه گذار آن هستند رو به افول هستند و آمریکای جنایتکار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید