حمله به عین الاسد به ذهن آمریکایی ها خطور نکرد / دشمنان اولین نیروی منطقه را می شناسند

ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799467

جعفر روستی گفت: حمله به عین الاسد به عنوان مهمترین پایگاه آمریکایی ها در عراق و منطقه غرب آسیا اصلا به ذهنشان خطور نکرده و اکنون می دانند که اولین نیروی منطقه جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده مجلس یازدهم در گفت و گو با صبح زاگرس درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عراق گفت: حمله به عین الاسد واقعیتی است که آمریکا آن را قبول دارد اما قبل از دیگران آن را ثابت نکرده است! ; آمریکا می داند که تا نیم ساعت دیگر تمامی پایگاه ها در شعاع 2000 کیلومتری حتی اسرائیل در دسترس موشک های ایران بوده و می توانند توسط ایران مورد حمله و نابودی قرار گیرند، اما این موضوع برای مردم ثابت نشده است.

جعفر راستی ادامه داد: ما (نظام جمهوری اسلامی) به دوستانمان قول داده ایم که انتقام خون سردار سلیمانی را در هر کجا که بتوانیم از دشمن خواهیم گرفت و هر جا دیدیم دشمن استکبار و به نفع کشور است. انجام خواهد داد.

وی افزود: حمله به عین الاسد به عنوان مهمترین پایگاه آمریکا در عراق و منطقه غرب آسیا اصلا به ذهنشان خطور نکرده است. حمله به عین الاسد هم آمریکا و هم کشورهای اروپایی و هم جهان را متوجه شده است که ایران بسیار قوی تر از آمریکاست.

روستی ادامه داد: دشمن نتوانست در عین الاسد به ما واکنش نشان دهد. می فهمند ولی متاسفانه عده ای در کشور نمی فهمند. این از آستین دشمن بیرون آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز آمریکا، اسرائیل و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و سلطنت طلبان، منافقین و جریان های مخالف جمهوری اسلامی می دانند که اولین قدرت منطقه، جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید