پناهگاه امنی برای دشمنان وجود ندارد/ حمله موشکی عین الاسد سیلی سنگینی بر صورت آمریکایی ها بود

ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799273

فرمانده کل سپاه، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکا در عین الاسد را سیلی سنگینی بر صورت خود خواند و گفت: این سیلی سنگینی بود از سوی ایران عزیز به آمریکا که خود را امپراتور می داند. جهان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم شهدای عرفه که یکشنبه شب در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران برگزار شد، با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار سرلشکر احمد کاظمی، اظهار داشت: سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی به دلیل ویژگی های شخصیتی سردار سرلشکر احمد کاظمی است.

وی افزود: شهید کاظمی تا آخر ایستاد و هرگز لباس جهاد را از تن در نیاورد و همه همرزمانش که در کنار او بودند به گونه ای بودند که در مقابل دشمن ایستادگی کردند و مانع از رسیدن به اهدافشان شدند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت نظامی رژیم بعث عراق گفت: آیا با دست خالی می توان دنیا را شکست داد؟

سرلشکر سلام با اشاره به عملیات های انجام شده در دوران دفاع مقدس ادامه داد: وقتی به عملیات های طراحی شده توسط سربازان نگاه می کنیم، نبوغ، شجاعت، ابتکار و خلاقیت را در این طرح ها می بینیم که جز مومنان هیچ کس نمی تواند چنین طرح هایی را اجرا کند. طرح‌ها «عبور کارون را نمی‌توان با معیارهای انسانی تعیین کرد، اما رزمندگان ما با ایمان و ایمان قوی وارد میدان شدند و غیرممکن‌ها را انجام دادند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موفقیت های ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: موفقیت های ما در تحریم های همه جانبه و جنگ جهانی به دست آمده است و کشورمان توانسته از این جنگ جهانی سربلند بیرون بیاید.

فرمانده کل سپاه گفت: احمد کاظمی در دفاع مقدس درخشید و هلال شخص او همچون صفحه ماه کامل شد، شهیدانی چون سردار شهید علی صیاد شیرازی، سردار قاسم سلیمانی، همت و هرازی و همه ایستادگان. و جهاد و مقاومت را به ما آموخت.

سرلشکر سلامی، شهید کاظمی، فرماندهی نمونه، با سبک مدیریتی و فرماندهی خاصی بود که از معارف اسلام آموخته بود. او همیشه در راس خط مقدم قرار داشت و هرگز نیروهایش را رها نکرد و به آنها شجاعت و استقامت را آموخت. ساده بود و انتظار احترام نداشت. پس معلوم است که چنین فرماندهی قلب دلها می شود و وقتی رزمندگان و فرماندهان ما چنین باشند، هیچ وقت جبهه ما آسیبی نمی بیند و تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

وی گفت: دشمنان ما شکست خورده اند و امیدی به آنها نیست و معجزه شهدا قدرت را از دشمن سلب کرده است. امروز افسردگی و ناامیدی را در چهره مسئولان دشمنان ما می بینید و برعکس، پیروزی های مردم یمن را که در محاصره جهانی به سر می برند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بدون جهاد نمی توان به سعادت رسید، گفت: نقشه دشمن برای شکست انقلاب ما تکمیل شده و از هر جهت به ملت، کشور و رهبری ما حمله کرده اند. آنها کشور را از نظر اقتصادی تحریم کردند و جنگ اقتصادی همه جانبه را علیه ملت ما آغاز کردند، اما ما با رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا توانستیم در عرصه های مختلف علمی، دفاعی، پژوهشی رشد و توسعه پیدا کنیم.

سرلشکر سلامی گفت: اگر ایستادگی نکنیم آبرو، حیثیت، آبروی ما سلب می شود. آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای اروپایی و رژیم های مرتجع منطقه هیچ فضیلتی در ملت ایران نمی بینند. با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها سعی کردند با ایجاد شبهه در دل جوانان ما، آنها را از نماز و حجاب و انقلاب دور کنند و آینده انقلاب را زیر سوال ببرند تا آنها را از انقلاب، اما همه توطئه هایشان جدا کنند. ناموفق

وی افزود: آنها می خواستند بین ملت ما و مسلمانان فاصله بیندازند اما سنگینی انقلاب از مرزها عبور کرد و با تشکیل حزب الله رژیم صهیونیستی شکست خورد و با مسلح کردن فلسطینی ها اعتماد رژیم صهیونیستی را کاهش داد. سوریه و عراق.» مبارزه با تکفیر.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز پیروز شدیم و واقعیت های میدانی همین را می گوید. امروز شمشیرهای مسلمانان برای مبارزه با دشمنان از بین رفته است و هیچ زمینه امنی برای دشمنان وجود ندارد.

سرلشکر سلامی ایران را الگوی بزرگ مقاومت در جهان دانست و گفت: همه این موفقیت ها شاهکار رهبری معظم ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی افزود: می دانیم مشکلاتی وجود دارد اما تنها ما مشکل نداریم و همچنین دشمنانمان. به چهره آمریکا نگاه کنید. آنها در مشکلات زیادی هستند و در اقتصاد فرسوده شده اند، همه شما شکست آنها را در عین الاسد و فرار آنها از افغانستان را دیده اید.

فرمانده سپاه، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکا در عین الاسد را سیلی سنگینی بر صورت توصیف کرد و گفت: این سیلی سنگین از سوی ایران عزیز به آمریکا بود که خود را امپراتور جهان می دانست و در عین حال تهدید به انتقام می کرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید