انتقام خون حاج قاسم را با اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی می گیریم.

ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798420

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: آمریکا با این جنایت بزرگ بیش از گذشته مورد منفور مردم ایران، منطقه و جهان قرار گرفته است. ما رژیم صهیونیستی را وارد منطقه و فرزندان آنها خواهیم کرد و با اخراج آنها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی انتقام ظالمانه ای از آنها خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار مطبع فدا صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای صورتی در حرم مطهر نصف جهان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهید دلاور حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم. ترینیتی گفت: مردم، آسایش و آرامش آنها و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از ویژگی های شهدا و شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به بصیرت و دشمنی شهدا و حاج قاسم گفت: کردن.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب مظهر وحدت ملی، انسجام، وحدت و ایثار مردم به نظام و انقلاب بودند، تصریح کرد: تثبیت انقلاب، مقابله با گروهک ها، جنگ تحمیلی، جنگ نیابتی در منطقه و جلوگیری از تجزیه منطقه به برکت شهدا و حاج قاسم اتفاق افتاد.

فدا با بیان اینکه پرچم شهدا بر زمین نمی ماند، خاطرنشان کرد: راه شهید سلیمانی و شهدای عزیز ادامه خواهد داشت و با شهادت سلیمانی عزم ما خدشه دار نخواهد شد و فصل جدیدی از مقاومت در برابر استکبار است. جهان در منطقه.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: آمریکا با این جنایت بزرگ بیش از گذشته مورد منفور مردم ایران، منطقه و جهان قرار گرفته است. ما از عاملان، همدستان و شرکت کنندگان در این جنایات می گیریم.

وی ادامه داد: علاوه بر حفظ آمادگی و افزایش توان دفاعی و رزمی، ضربه سختی به آمریکایی ها و تازه واردان آنها یعنی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم زد و با بیرون راندن آنها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی. قصاص خواهند کرد.” ظالمانه “از آنها می گیریم.

فدا گفت: ما منکر مشکلات، هزینه ها و فشار نیستیم. دولت فعلی مصمم است سختی های زندگی و مشکلات اقتصادی را از روی دوش مردم بردارد».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید