سردار سلیمانی سند افتخاری برای ایران است/ پول خونین حاج قاسم اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است.

ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796658

هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته نام برد؛

ائمه جمعه سراسر هرمزگان با بیان اینکه حاج قاسم عاشق خدمت به مردم و دشمن ظلم در جامعه بشری است، گفتند: دیه حاج قاسم بیرون راندن کامل آمریکا از منطقه و ریشه کن کردن اسرائیل غاصب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; ائمه جمعه سراسر هرمزگان با بیان اینکه حاج قاسم عاشق خدمت به مردم و دشمن ظلم در جامعه بشری است، گفتند: دیه حاج قاسم بیرون راندن کامل آمریکا از منطقه و ریشه کن کردن اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: ثواب بصیرت عمیق ایشان نیز گواه است.

وی با بیان اینکه در سال 1388 معارضان با کلیدواژه تقلب به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند، افزود: انتخابات و تقلب در انتخابات توسط دشمنان به عنوان کلید براندازی مورد استفاده قرار گرفته است و کسانی که در این مصیبت موفق شدند و به شهادت سلیمانی علاقه داشتند چشمشان به آن بود. روستاها و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستادند. او با شهادتش راه عزت ملت ایران را هموار کرد و ملت ایران تا ابد قدردان اوست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: آنچه باعث شکست قیام دشمن شد پیوند عمیق امت و امام بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری خاصی توانستند انقلاب اسلامی را از این بزرگوار هدایت کنند. شورش، که بر روی آن سرمایه گذاری بی سابقه.به رایگان.

امام جمعه بندرعباس گفت: شورشیان مردم فریب خورده ای بودند که ابزاری در دستان ضدانقلاب خارج از کشور شده بودند، ایران قدرتمندتر از همیشه است.

آیت الله مصباخ همواره فضای فکری جامعه را روشن کرده است

وی آیت الله محمدتکی مصبای یزدی را یکی از شخصیت هایی دانست که در طول تاریخ انقلاب اسلامی با تصمیمات درست فضای فکری جامعه را روشن کرد و گفت: ایشان عالمی وارسته بود که برای دفاع از حریم ولایت آزادانه ایستادگی کرد. “

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه به نقش هرمزگان در تامین امنیت غذایی اشاره کرد و از کشت خارج از فصل هرمزگان به عنوان یک ظرفیت استثنایی در کشور یاد کرد و گفت: متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی شود و بسیاری از محصولات کشاورزی این استان توسط دلالان از این استان خریداری می شود. کشاورز با قیمت ارزان یا بسیاری دیگر به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب هدر می رود و عملاً کشاورز و تولیدکننده متضرر می شوند.

کنترل نیروگاه بندرعباس را به تهران منتقل نکنید

در پایان نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات اقتصادی استان از وزیر نیرو خواست تا از واگذاری کنترل نیروگاه بندرعباس تهران جلوگیری کند چرا که نیروگاه بندرعباس بیش از 40 سال در این استان است و عده ای می خواهند هرمزگانی ها را از همان مالیات اندکی که نیروگاه بندرعباس به هرمزگان می دهد محروم کنند.

وی توجه به دغدغه و دغدغه کارگران برای رفع مشکلات را بر عهده دولت دانست و گفت: هر کاری که انجام می دهیم در گرو تکیه به مردم و حضور مستمر آنها در صحنه است.

خون حاج قاسم اخراج کامل آمریکا از منطقه و ریشه کن کردن اسرائیل غاصب است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرلنگه با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: شکست خود را خواهند دید اما شکست خود را نه. شهادت حاج قاسم در تقویت جبهه مقاومت و پیروزی های آنان و شکست دشمنان مؤثرتر از وجود او خواهد بود. خونریزی حاج قاسم اخراج کامل آمریکا از خاورمیانه و ریشه کن کردن اسرائیل خواهد بود.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در آیه شریفه آمده است که اگر مؤمن باشی پیروزی نهایی با توست، جهاد و درگیری با دشمنانی که عمر خود را صرف کردند. در این سه مسیر و محبوب شد. سحرگاه جمعه او را عاشقانه در آغوش گرفت و به لقاء الله پیوست.

اسماعیل نیا گفت: جوانان اگر می خواهند زندگی حاج حاجسمی را داشته باشند، ابتدا باید با مردم استان مانند شهدا ارتباط برقرار کنند و با شهدا دوست شوند. ثانیاً: مقید بودن به ولی و امام خود که مقید به امامش نیست، در راه دشمنان ولایت خواهد بود; ثالثاً باید با میدان جهاد فی سبیل الله ربط داشته باشند، باید جهادگر باشند، جهاد در همه شکل ها مطلوب است، در جنگ سخت الگوی جهاد است و در جنگ نرم و سایر مدل های اقتصادی، عزیز. جوانان امروز باید در جمع باشند جهادگران باید در جهت محرومیت زدایی و فعالیت های فرهنگی تلاش کنند و اگر این سه راهکار را در پیش بگیرند زندگی شان مثل حاج قاسم می شود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بر لزوم برگزاری مراسم باشکوه در این دو مورد و استفاده از سیره حضرت زهرا(س) و شهید سلیمانی تاکید کرد.

اسماعیل نیا افزود: خبر سفر چند هفته آینده رئیس جمهور به استان حاکی از آن است که از استاندار محترم تقاضا دارم با توجه به مشکلات فراوان مردم شریف بندرلنگه و توانمندی های بی نظیر ایشان برنامه ویژه ای برای این سفر به شهرستان داشته باشند. ; کمبود زمین برای مسکن در شهر رو به افزایش است، زمین خدا را به بندگان خدا بسپارید تا مردم مجبور نباشند با سه چهار خانواده در یک زمین 100 متری زندگی کنند و یا مجبور به تصرف غیرقانونی زمین دولتی نشوند.

حاج قاسم عاشق خدمت به مردم و دشمن ظلم در جامعه بشری بود

امام جمعه بندرلنگه تاکید کرد: مردم بندرلنگه از کمبود زمین برای مسکن و وضعیت نامناسب آب شرب گلایه دارند. الحمدلله سه شهر اطراف بندرلنگه وضعیت آب شرب خوبی دارند. مشکل جدی آب در برخی شهرها وجود ندارد که حدود چند صد میلیارد تومان برای آب شیرین کن و حمل و نقل آب به آنجا اختصاص داده شده است. اما برای شهر بندرلنگه فقط از ابزار گفتار درمانی استفاده می کنند. مردم منتظرند زمین دولتی به جوانان داده شود. زمین خدا را به بندگان خدا بدهید تا سه چهار خانواده در 100 متر زمین زندگی نکنند، زمین و مشکلات متعدد بعدی آن را به صورت غیرقانونی تصاحب نکنیم.

حجه الاسلام والمسلمین محسن سالاری با گرامیداشت دهه بصیرت افزود: دلهای متفقین غمگین است.

گفت: متقین صد و ده صفت دارند که من علی (ع) در نهج البلاغه بیان کرده است و همه این صفات را در چهره درخشان سردار دل به وضوح دیده ایم.

سالاری یادآور شد: ترامپ شخصا و علنا ​​دستور ترور فرمانده دل ما را اعلام کرد که من فرمانده را زدم چرا این کار را کرد اولاً استیضاح این نفرین شده در دستور کار مجلس سنای آمریکا قرار گرفت و دوم محبوبیت او. در حال ناپدید شدن بود، می خواست اعتبار کسب کند، اما بعداً متوجه شد که مرگ حاج قاسم از خود حاج قاسم بدتر و خطرناک تر است.

امام جمعه سیریک افزود: آمریکا می خواست حاج قاسم مردی را که تمام معادلات و نقشه های آمریکا و متحدانش در منطقه را زیر پا گذاشته بود بکشد و کارهای آسیب دیده از رسوایی غرب را از بین ببرد. آسیا از طریق نابودی سردار «دل‌ها را قهرمانانی می‌کنند که تقریباً همه نقش‌هایشان بعدها با شهادت حاج قاسم تبدیل شد.

شهید قاسم سلیمانی نمونه کامل یک مومن در روستا در دوران غیبت است

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه بندرحمیر در نماز عبادی سیاسی و مذهبی جمعه این هفته این شهرستان گفت:

وی افزود: حرکتی که این قهرمان رهبری می کند یک حرکت جهانی از نوع رشد همه آنهاست که در حال شکل گیری یک انقلاب درونی در انسان است.

خطیب نماز جمعه شهرستان حمیر گفت: مردی برابر زمان غیبت، انسانی انقلابی و مترقی است که آرمان های الهی را دنبال می کند و جان خود را فدای اهداف خود می کند.

صالحی ادامه داد: انقلابی نقشه دشمن و طاغوت ها و خواست دوست را می فهمد و بر خلاف طاغوت ها; او اراده و برنامه جبهه حق را تشویق می کند.

وی با بیان اینکه ظهور قدرت ایمان در بستر جامعه شکل می گیرد، تصریح کرد: ساختار جامعه ولایی مبتنی بر اراده عمومی است و در سراسر جهان اثرگذار است و انسان ها در سطح عصر غیبت هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر حمیر گفت: در روزهای اخیر رسانه ها از تهدید رژیم صهیونیستی ایران برای حمله و تخریب تاسیسات هسته ای آمریکا خبر داده بودند.

صالحی افزود: سناریوی کلی فشار خارجی و امتیازدهی از داخل برای ایران و آمریکا نقشی ندارد و متحدان آنها باید بدانند آنچه به پایان می رسد نه فرصت ایران، بلکه پایان فرصت آنهاست.

معنویت و ارتباط عاطفی شهید سلیمانی با مردم مثال زدنی بود

حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در روز نهم دی ماه، می توان نتیجه گرفت که دلایل این حماسه ریشه در اعتقادات مذهبی مردم دارد. مردم از یک سو به اصل جمهوری اسلامی به روح بیگانه ستیزی و استقلال طلبی و از سوی دیگر به حاکمیت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند.

حجت الاسلام شریفی افزود: مردم با تجربه تاریخی به این نتیجه رسیده اند که اگر از ولایت حمایت کنند به کشورشان آسیبی نمی رسد.

وی گفت: مردم معتقدند که از ولی فقیه به عنوان حافظ معصوم (علیه السلام) پیروی می کنند. لذا با پیروی از رهنمودهای رهبری، واکنش خود را نسبت به قیام تعدیل کردند و در نهایت اقدام نهم را ایجاد کردند.

امام جمعه حاجی آباد گفت: یکی از دلایلی که رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی را به عنوان مکتب معرفی کردند این است که در غیاب ایشان می توان او را شیعه دانست. شیعه تراز در زمان غیبت به معنای ناصر امام زمان و جبهه حق است.

شریفی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: انسان با دوران غیبت مرد ولایی برابری می کند. ارتباط حاج قاسم با ولی، فکری، عملی و عاطفی بود. یعنی حاج قاسم در این راستا، ولی را عالمانه درک می کند و از نظر قضاوت و اندیشه به تحلیل و نگهبانی می پردازد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی در روابطش با مردم طیف های مختلفی را فرزندانش می بینیم و نیروهای مدافع حرم را در سیل خوزستان هدایت می کند و از سوی دیگر در جهاد و درگیری با دشمن تمام عمر، وقت و زندگی خود را وقف می کند. وجود به جهاد حافظ حرم و حرم و روستا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید