مدرسه شهید سلیمانی برای اخراج آمریکا از منطقه / مردم آزاده در سراسر جهان برای انتقام خون حاج قاسم

ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799857

بررسی نقش سردار دلا در تشکیل و تقویت جبهه مقاومت;

مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان زنده است و دشمن از این مشکل می ترسد و دست به سانسور می زند و علیه سردار سلیمانی جو سازی می کند اما موفق نیست و افکار و راه حاج قاسم سلیمانی تا نابودی یک باطل ادامه خواهد داشت. رژیم صهیونیستی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تهران و برخی کشورهای اسلامی در حالی برگزار شد که دشمن گمان نمی کرد یاد و خاطره سردار دلا همچنان زنده باشد. به همین منظور با نزدیک شدن به ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، مردم داوطلبانه با انتشار عکس ها و پست های مناسب با شهید حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی یاد و خاطره این قهرمان ملی و فراملی را گرامی داشتند. اگرچه دشمن از فرصت استفاده کرد و با حذف هشتگ ها و مطالبی درباره سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام از انتشار عکس های سردار سلیمانی جلوگیری کرد، اما مردم نشان داده اند که یاد و خاطره شهید سلیمانی با وجود چنین محدودیت هایی هرگز فراموش نخواهد شد. نرو. شهید سلیمانی در طول حیات خود در راه حفظ انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با رژیم بعث عراق و گروه تروریستی داعش مجاهدت ها و فداکاری های فراوانی انجام داد و تشکیل جبهه مقاومت یکی از شاهکارهای سردار است. برکات در منطقه ادامه دارد. در مقابل مطالبات استکباری استکبار جهانی سنگری وجود دارد و هست و به همین دلیل باید گفت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان زنده است و دشمن از این ترسیده و دست به سانسور و فضاسازی علیه سردار سلیمانی زده است. اما بدون موفقیت اندیشه و راه حاج قاسم سلیمانی تا نابودی رژیم دروغین صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

انتقام واقعی خون حاج قاسم؛ آزادی قدس شریف و ادامه راه رهبر مقاومت

ناصر ابوشریف سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در گفت و گو با تهران پرس گفت: جبهه مقاومت سردار سلیمانی را فرماندهی شجاع و راهبردی می داند که برای وحدت امت اسلامی در برابر دشمن واقعی تلاش می کند.

ابوشریف تاکید کرد: حاج قاسم یک قهرمان ملی و اسلامی است که شایسته احترام است و راه او باید الگویی برای امت اسلامی باشد. راه شهید سلیمانی راه مقاومت و مبارزه با استعمار و مسیر دلبستگی به هویت امت اسلامی و وحدت امت اسلامی با مشارکت همه اقوام و مذاهب مختلف است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه ما حامی مکتب حاج قاسم هستیم، گفت: سردار سلیمانی همانگونه که برای وحدت در همه عرصه ها، بین همه اقوام و مذاهب تلاش کرد و خواست به نفع کل امت اسلامی عمل کرد. همگان را به رویکرد صحیح هدایت کند و در عین حال برای سایر ملت های منطقه و جهان عدالت و نیکی کند.

ابوشریف در خصوص لزوم انتقام از قاتلان شهید سلیمانی تاکید کرد: ما معتقدیم که هیچ چیز نمی تواند انتقام واقعی خون حاج قاسم باشد جز آزادی قدس شریف و رهایی امت اسلامی از یوغ. اشغالگران و استعمارگران.» این به این دلیل است که سردار سلیمانی مکتبی است که قبل از تبدیل شدن به یک فرد باید از آن حمایت و تقویت کنیم.

حاج قاسم; عامل شکل گیری جنبش مقاومت در منطقه

سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به هزینه تحرکات آمریکا در منطقه گفت: با وجود هزینه های بسیار بالای آمریکا در منطقه، شاهد شکست های پی در پی آمریکا در منطقه هستیم. منطقه”.

وی همچنین با تاکید بر نقش شهید سلیمانی در تثبیت منطقه خاطرنشان کرد: در این صحنه نقشی که سردار سلیمانی و دوستانش و مردم منطقه با او داشتند این است که نمی تواند منافع ملت را در عرصه سیاست جهانی فدا کند. و دارند آن را به یک جنبش اجتماعی در منطقه تبدیل می کنند. این مهمترین ویژگی و کارکرد فرمانده مقاومت در منطقه بود.

سردار با حمایت و کمک ملت های منطقه توانست صحنه غرب آسیا را بازنویسی و اصلاح کند و روابط را بر اساس شرایط فرهنگی داخلی تنظیم کند.

سردار سلیمانی نقشه های شوم آمریکا در منطقه را خنثی کرد

عماد آب شناس کارشناس مسائل بین الملل و عضو کمیسیون سیاسی ملت فلسطین در گفت و گو با تهران پرس گفت: شهید سلیمانی یک شخص نبود، بلکه یک جریان بود و اینطور نیست که شهادتش مانع از شهادت او شود. این بار سردار قطعا ادامه خواهد داد.

آب شناس با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و بالاخره به آن آرزو رسید، بر انتقام خون سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: از طرفی ما هم مثل ایران بدهی داریم و خونخواهی و انتقام خون اوست. و کشاندن عاملان به عدالت و محکوم کردن آنها به عنوان جنایتکاران جنگی.

وی ادامه داد: طبیعتاً ایران اکنون پیگیر این موضوع است و همچنان بر سر موضوع انتقام گیری هستند. من اطلاعات زیادی در مورد امنیت ندارم، اما گزارش ها حاکی از آن است که همه کسانی که در عملیات کشتار دست داشته اند توسط یکدیگر تعقیب می شوند.

نفوذ مکتب حاج قاسم در عراق منجر به اخراج آمریکا خواهد شد

سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس، با بیان اینکه امروز موضوع امنیت در نظام بین الملل یکی از عوامل و مولفه های توسعه در عرصه های مختلف است، گفت: یگان ویژه جمهوری اسلامی ایران در این زمینه اقدام کرده است. تلاش فراوان از دوران دفاع مقدس و پس از این دوران و سپس در عرصه بین المللی برای نجات بشریت از دست داعش تروریستی که رژیم صهیونیستی از آن حمایت می کرد، تمام تلاش خود را معطوف این موضوع کرد که بتواند این پرچم کثیف را منهدم کند. که توسط گروه های تروریستی حرفه ای حمایت می شد.

صدرالحسینی همچنین تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی با اخلاص و صداقت بی‌نظیر خود توانست بخش قابل توجهی از کشورهای غرب آسیا و در واقع برخی کشورهای اروپایی را از دست تروریست‌های مورد حمایت نظام سلطه یعنی داعش نجات دهد. . در واقع شهید سلیمانی ناجی امنیت بشریت بود و ما مدیون زحمات این فرمانده مقاومت و یارانش در ماموریت های امنیتی در منطقه هستیم.

وی گفت: اگر تلاش های سردار سلیمانی و دوستانش نبود امروز حداقل سه کشور سوریه، عراق و ایران تجزیه می شد و به گفته آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر جهان اسلام امروز در دست صهیونیست ها خواهد بود.» بنابراین، حرکتی که حاج قاسم حداقل برای این سه کشور خاص انجام داد، حفظ تمامیت ارضی و استقلال این کشورها بود.

انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی قطعی است

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس، با اشاره به تاثیرگذاری سردار سلیمانی در سازماندهی جبهه مقاومت، گفت: اگرچه آمریکا به صورت فیزیکی سلیمانی را حذف کرده است، اما میدانی و اندیشه های سیاسی این سردار سلیمانی «مردم منطقه هستند. آگاه باشید که بنیانگذار مقاومت در منطقه حاج قاسم است و راه او ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور حاج قاسم سلیمانی شطرنج سیاسی منطقه را به نفع ملت فلسطین و مقاومت بر هم زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید