شهید سلیمانی الگویی برای روابط قدرت و مردم/ ادامه راه حاج قاسم به اخراج آمریکا از منطقه می انجامد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به ویژگی های قابل توجه شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم الگوی ارتباط مسئولان و مردم و همدلی با جامعه بود در حالی که از چهره های شاخص کشور بود اما با وجود مشغله های فراوان، ارتباطش با افراد مختلف بود. لایه های مردم قطع نشد.

نظری یکی دیگر از ویژگی های این شهید بزرگوار را ارتباط با طیف مردم و همه احزاب دانست و افزود: سردار سلیمانی همه گرایش ها و سلایق سیاسی را زیر چتر انقلاب داشت و همه با او همدردی کردند.

نماینده مردم خمین با تاکید بر اینکه حاج قاسم ذوب در استان است خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی تنها مرزی است که می داند مرز انقلاب و ضد انقلاب است و مرزهای دیگر را نمی پذیرد.

وی شهید سلیمانی را پایه گذار منطق مقاومت می داند و می گوید: این شهید بزرگوار در عمل نشان داد که مقاومت اگرچه هزینه دارد اما بسیار کمتر از هزینه های سازش است و از سوی دیگر در نهایت مفید و مثمر ثمر است.

این نماینده مردم تصریح کرد: شهید سلیمانی با منطق خود کاری کرد که انقلاب اسلامی در جهان به این مرحله رسید تا از حملات پیش رو مصون بماند و عملاً به شکست توطئه های دشمن در منطقه منجر شود.

نظری خاطرنشان کرد: اعمال و برکات شهادت حاج قاسم به اندازه زندگی ظاهری و حتی بیشتر از آن برای بشریت، اسلام و انقلاب سودمند بود و ادامه راه حاج قاسم سلیمانی موجب اخراج آمریکا از کشور خواهد شد. کل خلیج فارس که سیاست نظام است، جمهوری اسلامی و محور مقاومت است.

نظری با بیان اینکه شهید سلیمانی رهبر معظم انقلاب را ملی ترین و امت ترین شخصیت ایران و جهان اسلام می دانند، اظهار داشت: در صحن علنی مجلس پیشنهاد دادیم که شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت نام کند. سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان روز بزرگداشت قهرمان ملی کشور است. بنابراین می توان یاد و نام این شهید والامقام را در این ایام بهتر و بهتر از گذشته زنده نگه داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید