مکتب سردار دلا سرشار از صداقت و میهن پرستی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در کلاس درس اخلاق استانداران مرکزی گفت:

دری نجف آبادی گفت: سخت کوشی، نظم، وقت شناسی، دشمن شناسی و زمان شناسی از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی است و مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی وظیفه دارند رفتار این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار داده و به اهداف خود برسند. و آرمان های نظام اسلامی کار می کند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری بسیار سیاسی بود، اما اهل سیاست نبود و تمام وجودش را وقف پیشرفت کشور، مقابله با استکبار جهانی و گسترش وحدت اسلامی کرد، لذا مدیران باید توجه کنند. به منافع، در فعالیت های سیاسی «به فکر ملی و آرمان های نظام اسلامی باشید.

امام جمعه اراک افزود: شهید سلیمانی یک فرمانده واقعی و راهبردی بود چرا که می توانست در حساس ترین و کوتاه ترین زمان بهترین و تعیین کننده ترین تصمیم ها را بگیرد و این باید الگویی برای دولت باشد.

دری نجف آبادی گفت: تشکیل ستاد احیای عتبات عالیات و مقابله با اشرار در جنوب شرق کشور از مهمترین اقدامات شهید سلیمانی است و مکتب سردار دلا سرشار از صداقت و ولایت مداری است و گسترش این مکتب باید راهبرد رسانه های مختلف باشد.

وی گفت: جبهه مردم و مسئولان در نظام اسلامی، قرآن و ولایت است و اقشار مختلف جامعه باید از همه توان خود برای پیروزی در این جبهه در مقابل دشمنان اسلام استفاده کنند.

سخنگوی ولی فقیه استان مرکزی گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در ایران و عراق و بمباران پایگاه عین الاسد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسکین دهنده استکبار جهانی بود و دنیا عشق به خود دید. و ارادت به ولایت اسلامی.

حتی نجف آبادی افزود: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همکاری هدفمند مردم و مسئولان است و پیگیری توسعه و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران است. در نظام مقدس جمهوری اسلامی».

وی خاطرنشان کرد: انگیزه های الهی و افزایش رضایتمندی مردم باید سرلوحه کار کارکنان در هر رده و بخشی باشد و کارکنان سنگر دولت باید از لحظه لحظه لحظه به لحظه ماموریت های محوله استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید