حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، پاسداری از مظلوم و میهن پرستی است.

ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795469

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

مهرداد جهاندیده گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، پاسداری از مظلوم و میهن پرستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون اظهار داشت: پاسداشت مقدس و بعد از آن به رسمیت شناخته شد. به عنوان موثرترین مبارز علیه عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نماد بارز میهن پرستی، عزت، همت، اخلاص، استکبارستیزی، حمایت از مظلومان و میهن پرستی و از این رو همه آزادی خواهان جهان. مدافع ملت ها و حافظ صلح و امنیت در منطقه.

وی افزود: سردار سلیمانی نه تنها «مرد میدان» مجاهدت و جهاد در میدان های جنگ و نبرد بود. بلکه در جهاد نفس، تبلور ایمان پاک خالص بود.

جهاندیده گفت: این شهید والامقام در تمام سال های عمر خود هیچ دغدغه ای جز دفاع از دین و دفاع از مظلوم، اهتزاز پرچم حق، رهایی ملت های مظلوم از ظالمان، کمک به محرومان و مبارزه با مستکبرین نداشته است. .

وی تاکید کرد: یقینا پرچم برافراشته سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی با صلابت و قدرت بیشتر اهتزاز خواهد بود و اندیشه سردار دلا در دل ها رشد خواهد کرد. و قلب. ذهن مردم هر روز. “باش.

این مسئول گفت: سردار سلیمانی عزیز قلب همه ملت ایران بود و خون پاکش سرآغاز حوادث بزرگی خواهد بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید