سردار سلیمانی نماد بصیرت و میهن پرستی است

ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796524

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی غرب آباد:

هسرو تمری گفت: سردار سلیمانی مظهر فرهنگ، بصیرت و ولایتمداری بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خسرو تمری در گفت و گو با خبرنگار اسلام آبادخبر با گرامیداشت 18 دی روز بصیرتی و پیمان با ولایت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پر از حوادث و اتفاقاتی است که پر از درس و عبرت است. برای نسل جدید رویدادها قدرت و اقتدار نظام اسلامی به چشم می خورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: به نظر می رسد 18 دی را باید تحولی اساسی در دوران انقلاب اسلامی دانست و مهمترین ویژگی این روز حضور جوانان و جوانان است. نسل انقلابی در حمایت از انقلاب.»

تمری افزود: مردم در نهم دی ماه نشان دادند که با هر فکری در مسیر انقلاب و رهبری هستند و حاضر نیستند ارزش های منحصر به فرد این انقلاب را که ثمره صدها هزار شهید و جانباز است قربانی کنند. برای دیدگاه های شخصی و سیاسی «لذا در اقدامی با بصیرت، آگاهی و حضور پرشور و باشکوه، نقشه دشمن را خنثی کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: جریان طغیان و نفاق همواره در مسیر آرمان های ملت ایران بوده و این جریان همواره به طور کامل وابسته به جریانات استعماری بوده است. و نظام های سلطه.«نقشه های شوم ایران برای سلطه بوده و هست.

تمری افزود: این جریان هم با هویت دینی جامعه و هم با هویت ملی ایران در تعارض است و همه ابزارهای هجمه به ملت ایران حتی زنان و کودکان شکست خورده و همواره در تلاش هستند پیاده نظام عمل کنند. سلطه در داخل به بدنه نظام لطمه می زند و جلوی رشد ملت ایران را می گیرد و از هر جهت این کار را خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب افزود: جریانات قیام، نفاق، انحرافات و حتی جریان های تجزیه طلب پشتیبان نظام سرمایه داری است و تاریخ 42 سال گذشته انقلاب نشان می دهد که این نظام جایگاهی ندارد. و بدون حمایت مردمی. «آنها بیش از هر گروه یا جریان دیگری مورد منفور مردم ایران نیستند و امروز نیز مورد منفور قرار می گیرند.

وی همچنین با اشاره به یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: مردم ایران در مراسم باشکوه دیداری بی بدیل در تشیع پیکر سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را پس از یک دهه بر خلاف محاسبات دشمن به نمایش گذاشتند. مقامات منطقه ای یک سیستم دارند.

تمری گفت: سردار سلیمانی نمادی از فرهنگ بصیرت و ولایت مداری بود که می تواند برای نسل حاضر و آینده الگو قرار گیرد و سعی کرد در همه ابعاد با تفکر خود ارتباط برقرار کند تا راه درست را بیابد و مردم را از شکاف ها بیابد. ذخیره.

وی افزود: فرمانده بزرگ مقاومت و شجاعت را نمی توان به تنهایی در میدان جنگ منصوب کرد و این ظلم بزرگی در حق شهید مقاومت است چرا که وی علاوه بر قدرت محاسبات عملیاتی، قدرت بی نظیری در تحلیل سیاسی، اجتماعی داشت. و مسائل فرهنگی «این گفته باید در شکوه استقبال بی نظیر شیعی او ثابت شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در پایان افزود: امیدوارم با بصیرت و بصیرت در راه نظام، انقلاب و ولایت و راه استوار بمانیم. شهدا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید