دانشمندان نیرویی تأثیرگذار هستند که جامعه را به امنیت و میهن پرستی دعوت می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، معلم فایق رستمی ظهر امروز در همایش بزرگان دین و اندیشه که با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، معاون هماهنگ کننده سپاه و تشیع برگزار شد، گفت: روحانیون اهل سنت استان کردستان در سالن شهدای روحانیت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور. : در روزهای بسیار گرانقدر کنگره بزرگ حج هستیم و در مقابل علمای شهید ایستاده ایم که در آن 54 روحانی در راه اهداف انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی افزود: اهدافی که در نظر گرفته اید و در راستای تولید و توسعه قرار گرفته اید نشان از تعهد و شجاعت دارد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: منطقه ای که از نظر منابع و دانش خدادادی و منابع الهی بی نظیر باشد برای کل کشور مفید خواهد بود.

وی گفت: علما چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب و در دوران تحریم های ظالمانه با پیروی از پیامبر اسلام مردم را به نیکی و دوستی و دوری از دشمنی دعوت می کردند.

امام جمعه سنندج افزود: علما مشاور، ولی امت، پزشک روح و جسم و محور وحدت مردم و نظام هستند.

وی بیان کرد: علما در دعوت عموم مردم به امنیت، میهن پرستی، پاسداری از نظام اسلامی و اطاعت از ولی فقیه نیروی تأثیرگذار بوده و از سنگر وحدت و هدایت در راه استقرار الهی گام برداشته اند. سیستم.

امام جمعه سنندج گفت: کردستان ما 2500 مسجد دارد که نشان دهنده علاقه مردم استان به مساجد است و اتحاد علمای شیعه و سنی دشمن را به وحشت انداخته است.

ماموستا رستمی گفت: زمان شناسی و شناخت دشمن از ویژگی های مردم فهیم این دیار است که در هشت سال جنگ تحمیلی و سال های پس از آن شجاعانه با دشمن مقابله کردند و مطمئن باشید مردم کردستان. استان هیچ رغبتی به دشمنان این سرزمین ندارد، آنها نمی دانند که هدیه دشمن به این مردم، بمباران گسترده و تلفات شیمیایی سردشت است.

امروز جمعه سنندج را دارم به برکت اتحاد و دلسوزی مردم کردستان برای امنیت امروزشان و دشمن از شجاعت و شعور مردم و فرماندهان نظامی این کشور می ترسد و به خوبی می دانند که اگر آنها اشتباه می کنند، پشیمان خواهند شد.

وی گفت: امنیت کشور سرلوحه مشکلات کشور است. اگر کشور امن باشد پیشرفت و عزت نیز حاصل می شود. امروز وقتی امنیت کشورهای همسایه را با امنیت ایران اسلامی مقایسه می کنیم به اقتدار نیروهای مسلح کشور پی می بریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید