سولاریوم ها باید پاسخگوی رفتارشان باشند/ فرش قرمز به قیمت میهن پرستی پخش شد


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842339

حسین درد محلی با انتقاد از اظهارات کارگردانان ایرانی پس از پایان جشنواره کن گفت: در این جشنواره ها به چهره های ایرانی که علیه ایران حرف می زنند پاداش می دهند، نمک کاران باید پاسخگوی رفتارشان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین درد محلی نویسنده گلستانی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در حاشیه برگزاری جشنواره کن گفت: ماهیت این گونه جشنواره ها غربی است و در واقع به سمت هژمونی فرهنگ غرب است.

وی جشنواره هایی مانند کن را سکس، خشونت، ارزش های غربی و فردگرایی توصیف کرد و افزود: برگزارکنندگان کن می خواهند فرهنگ برهنگی را نهادینه کنند و هنجارها و فرهنگ های دیگر را تضعیف کنند.

نویسنده گلستان توضیح می دهد: هدف جشنواره کن خشکاندن ریشه خانواده، عفاف، حجاب و نجابت است.

درد محلي با تاكيد بر اينكه ماهيت جشنواره هاي غربي صرفا سياسي و عقيدتي است، گفت: در اين جشنواره ها به چهره هاي ايراني كه عليه ايران حرف مي زنند پاداش مي دهند، هنرمندان نمكي بايد پاسخگوي رفتارشان باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه فرش قرمز زیر پای هنرمندان ایرانی به قیمت میهن پرستی پهن شد، خاطرنشان کرد: آزادگان جهان با وجود اینکه در غرب زندگی می کنند اما روحیه آزادی خواهی خود را حفظ کرده اند و در بسیاری از موارد از انقلاب دفاع کرده اند. سربازان فلسطینی و مظلومان یمن و غیره.

این نویسنده گلستانی ادامه داد: هنرمندانی مانند ترانه علیدوستی، گلشیفتک فراهانی و امیر ابراهیمی و امثال آنها با اینکه بعد از انقلاب بزرگ شدند و به مقامی رسیدند اما به همه خدمات و هویتی که آنها را به اینجا رسانده پشت کرده اند.

درد محلي با مقايسه شأن و نقش زن در سينما قبل و بعد از انقلاب گفت: نوش آفرين از هنرمندان قبل از انقلاب اعتراف مي كند كه زنان مجبور بودند در سينما برهنه جلوي دوربين ظاهر شوند اما در پست. -سینمای انقلابی یک نفر زنان را مجبور به این کار کرد.

وی تصریح کرد: هنرمندانی که در جشنواره های غربی علیه کشور خود سخنان فحاشی می کنند، نمک می خورند و نمک می شکنند، باید پاسخگوی دروغ های خود باشند و با مسئولان و هنرمندان برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید