بهره برداری از پساب در خراسان شمالی به درستی انجام نمی شود/ دوشنبه باید روزی باشد که مدیران باید پاسخگوی مردم باشند.

ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798243

استاندار خراسان شمالی به شورای اداری استان پیشنهاد داد؛

محمدرضا حسین نژاد استفاده از پساب را بزرگترین سرمایه استان دانست و گفت: استفاده از پساب در این استان به درستی انجام نشده است و باید این مهم محقق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حسینی نژاد، استاندار خراسان شمالی امروز به استانداری گفت: روز دوشنبه برای همه روسای دستگاه های اجرایی استان ها برای پاسخگویی به دغدغه های مردم و صدور دستورات پیگیری لازم، روز ویژه ای در نظر گرفته شده است.

همچنین استفاده بهینه از اموال مازاد را برای توسعه استان از مدیران استان می طلبد و می افزاید: مبالغ تکلیفی و مازاد مالیات و اموال باید صرف توسعه و پیشرفت استان شود.

حسینی نژاد گفت: دستگاه های اجرایی در صدور مجوزها سرعت بخشیده اند تا بتوانیم در نقشه راه به سرعت حرکت کنیم.

وی استفاده از پساب را بزرگترین سرمایه استان دانست و افزود: استفاده از پساب در این استان به درستی انجام نشده است و باید این مهم محقق شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ذهن دستگاه ها باید خارج از ابلاغ بند در نامه ای باشد، گفت: دستگاه های اجرایی نباید فرصت قانونی تغییر جایگاه شهدا را از دست بدهند.

حسیناج بر ایجاد امید و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح های دهه فجر با اطلاع رسانی صحیح می تواند نور امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کند.

وی افزود: همه فرمانداران و بخشداران باید در حفظ و حراست از اراضی دولتی کوشا باشند و از این طریق از صحنه سازی و فرار از قانون سودجویان جلوگیری کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر مناسب سازی محیط برای همه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی شهر متعلق به همه به ویژه افراد دارای معلولیت و سالمندان است بنابراین باید این موضوع در همه پروژه ها لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید