لزوم اولویت دادن مدیران به سبک مدیریتی امام خمینی(ره) / افزایش تورم افسارگسیخته به این معناست که برخی از مدیران به وظایف خود به درستی عمل نکرده اند.


زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854915

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای کرمانشاه برگزار شد و در این روز برخی موضوعات مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای کرمانشاه برگزار شد و در این روز برخی موضوعات مطرح شد.


لزوم مطرح کردن سبک مدیریت امام راحل از سوی مدیران



به گزارش مرصادنیوز، نماز سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با حضور پرشور مردم استان کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد. دعا . .

خطیب جمعه کرمانشاه با گرامیداشت دهه کرامت و دعوت همگان به تقوای الهی گفت: امروز همه مسئولان و مدیران در سطوح مختلف نیازمند این هستند که سیاست ها و سبک مدیریتی امام راحل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: اخیراً رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سخنان مفصل و جامعی در مورد شخصیت، حکومت و سیره امام راحل ایراد کردند که همه باید بر آن تمرکز کنیم.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: مکتب امام خمینی(ره) مکتب رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بود که باید برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه تبیین شود، لذا آنان همچنین با ویژگی های منحصر به فرد خود تا حد امکان می درخشند.

آیت الله علما با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی بدون امام خمینی (ره) شناخته نمی شود، گفت: حرکت امام خمینی(ره) خدا بود و درس مقاومتی که ایشان به دنیا، امروز آمریکا و حوزه استکبار داد. .

خطیب جمعه کرمانشاه در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه گفت: امام راحیل با اتکال به خداوند متعال اسلام واقعی را در جهان زنده کرد و قدرت جمهوریت و انقلاب اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.

آیت الله علما همچنین با اشاره به محبوبیت بی نظیر امام خمینی(ره) و علاقه دوستان و دشمنان به ایشان خاطرنشان کرد: این محبوبیت بی نظیر ریشه در تقوا، اخلاص، عقل سلیم و عطوفت امام راحل دارد.

نماینده ولی فقیه در استان نیز با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) یکی از ویژگی های امام رضا (ع) را زنده نگه داشتن موضوع امامت عنوان کرد. مبانی دین: به تعدادی از خادمان حرم مطهر خود به همراه پرچم بارگاه منور امام هشتم (ع) در استان که روحیه و معنویت بسیار خوبی را ایجاد کرد.

آیت الله علما در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله محمدرضا سعیدی از مبارزان انقلاب، روز صنعت را برشمرد و گفت: کرمانشاه در این زمینه ظرفیت های زیادی دارد و می توان از آن برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.




مأموریت های اصلی فعالان جبهه انقلاب را بر اساس بیانات رهبری تبیین کنید

به گزارش بازی دراز ، حجت الاسلام فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنانی این موضوع به طور گسترده در رسانه های داخلی و خارجی پوشش داده شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بخش آخر سخنان خود هفت توصیه کلیدی برای فعالیت های جبهه انقلاب داشتند که به نظر می رسد این توصیه های کلیدی در واقع هفت رسالت اصلی فعالان جبهه انقلاب در وضعیت فعلی.”

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به توصیه های کلیدی مقام معظم رهبری، اذعان داشت: اولین توصیه مقام معظم رهبری بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بود و به فعالان جبهه انقلاب توصیه کردند که اجازه ندهند انقلاب حقیقت انقلاب را شناسایی و براندازد. .


خطیب جمعه سرپل ذهاب گفت: شورای دوم رهبر معظم انقلاب تقدیم امام خمینی (ره) شد و فرمودند امام راحل روح انقلاب است، نگذارید یاد امام کم شود. و در جامعه تحریف شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سومین توصیه خود نسبت به نفوذ مرتجعین و افراد تابع سیاست و زندگی غرب در کشور هشدار دادند و گفتند اجازه نمی دهند طبقات مرتجع در کشور نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه توصیه بعدی رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ روانی دشمن بود، افزود: رهبر معظم انقلاب در توصیه بعدی خود فرمودند: دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید.


امام جمعه سرپل ذهاب گفت: رهبر معظم انقلاب در توصیه های بعدی خود به فعالان جبهه انقلاب فرمودند: این انقلابی است. وظیفه شکرگزاری کار دشواری است. ما باید برای مسئولان ارزش قائل باشیم.»

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به ولادت با سعادت امام رضا (ع) و تبریک این عید گفت: خداوند در آستانه ولادت با سعادت امام رضا (ع) در اقصی نقاط کشور و عبادت حضرت حق. پرچم رضوی را به مردم دادند و سرپل ذهاب هم میزبان خدا حامل پرچم رضوی بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت و این قابل تقدیر است. همچنین از مسئولینی که با برنامه ریزی مناسب برای این استقبال گرم آماده شده اند قدردانی می کنم.

وی در ادامه با قرائت حدیثی از امام جواد (ع) در مورد فضیلت زیارت امام رضا (ع) افزود: این حدیث می گوید هرکس امام رضا (ع) را زیارت کند خداوند گناهان گذشته و آینده او را می بخشد و موجبات رهایی را فراهم می کند. از حساب در روز قیامت خواهد بود.




افزایش تورم به این معناست که برخی از مدیران وظایف خود را به درستی انجام نداده اند

به گزارش اسلام آباد خبر، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در پیامی با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به امر به معروف و نهی از منکر تقوای الهی گفت.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با حاضران در مراسم حج، گفت: چون همه اقدامات ما در گرو برائت از مشرکان و ظالمان و البته امروز استکبار جهانی، آمریکا و برخی از آن هاست. حامیان یزید دوران هستند که هر کشور آزاد و مسلمان باید علیه او اقدام کند.

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به طرح تحول اقتصادی کشور گفت: این سوال که چرا این طرح اجرا می شود در شعور عمومی و زبان مردم است که باید پاسخ داده شود و افزایش غیرمجاز کالاهای یارانه ای یکی از نگرانی هاست. مردمی که پیش از این به مسئولان کشور هشدار داده بودند بیم آن دارند که به دلیل تداوم و حضور برخی مدیران تنبل و ناکارآمد دولت روحانی در جایگاه رهبری، اجرای طرح کلان اصلاحات اقتصادی به خطر بیفتد، نگرانی و افزایش قیمت خارجی طرح به این دلیل است که دست برخی از مدیران به کمک دولت نیامده و وظایف خود را به درستی انجام نداده اند که در نتیجه شاهد تورم افسارگسیخته در فروشگاه هستیم.

وی با اشاره به لزوم اصلاحات اقتصادی در ایران خاطرنشان کرد: همه کشورها و حتی کشورهای غربی درگیر افزایش قیمت کالاها در سطح جهان، جنگ اوکراین و روسیه، تحریم های اروپا علیه روسیه و… هستند. عوامل مهمی برای حفظ مواد غذایی کشورها و تورم روزافزون جهانی هستند که کشورهای مختلف دنیا برای این «نان» جنگ جهانی تمهیدات اقتصادی و حتی نظامی دارند و به دنبال ایجاد شرایط امنیت غذایی بین‌المللی برای ملت‌های خود هستند و کشور ما نیز چنین می‌کند. نه از این قاعده مستثنی است.

حاطب جمعه اسلام آباد غرب گفت: دولت سیزدهم به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مجبور شد این اصلاحات بزرگ اقتصادی را برای مردم انجام دهد تا کشور را در مقابل فشارهای خارجی تقویت کند و تفکرات ضداستقلالی داخلی را برای کفایت اصلاح کند.


مردم باید تفاوت بین هزینه اصلاحات اقتصادی و هزینه مبارزات مافیایی را بدانند

در گذشته گران بود و هنوز هم هست، اما مردم باید از تفاوت هزینه اصلاحات اقتصادی و هزینه فساد، رانت و جنگ مافیایی آگاه باشند، زیرا بین مسئولانی که برای اصلاحات برنامه ریزی می کنند تفاوت زیادی وجود دارد. او گفت: آنها کارهای اقتصادی بزرگی انجام می دهند و در همان ساعات اولیه در میان مردم با بوروکرات هایی حضور دارند که مردم را در میان مشکلات تنها می گذارند و بعد ادعا می کنند چیزی نمی دانند. او با صبر و حوصله و انتقاد منصفانه به دولت کمک کرد.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی گفت: جمهوری اسلامی در پاسخ به اقدامات خصمانه دشمن، سه اقدام قاطع انجام داد، اولین اقدام برای اطلاع از ورود یکی از فرماندهان جوخه ترور رژیم صهیونیستی و دوم برای توقیف دو نفتکش دولتی یونان در مقابل. برای نفتکش های ما و سومین کاهش می یابد. سطح همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی این بود که دشمنان باید درک می کردند تا با احترام و احتیاط با ایران مقتدر اسلامی صحبت کنند.

وی افزود: رسانه های متخاصم و همسو با دشمن در پاسخ به پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی به برجام، خط خبری را دنبال می کنند و به دنبال القای ناامیدی و ترس هستند. آنها به نیاز به انرژی هسته ای می بالند که هر دو نشانه عدم مشروعیت است.

امام جمعه اسلام آبادغرب در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به مشکلات مردم در این شهرستان گفت: باید استان کرمانشاه را به خوبی معرفی کنیم. در رابطه با شهر اسلام آباد گرب نیز باید این مهم را مد نظر قرار دهیم، در حالی که معرفی خوب زمانی است که سرمایه گذار، گردشگر، ایثارگر وارد شهر اسلام آباد گرب شود و با لحظات منفی مواجه شود که باعث معرفی مناسب شهر می شود. موضوع؛ بوی تعفن کارخانه ها، چهره های زشت، آلودگی ها، زباله ها و زباله ها اغلب در ورودی اسلام آبادغرب به چشم می خورد، با وجود این موارد، انتظار داریم اسلام آبادغرب به خوبی ارائه شود!

وی افزود: مبلمان شهری اسلام آباد غرب باید تغییر کند و اقدامات لازم برای زیباسازی فضای شهری انجام شود. انتظار داریم شهردار و اعضای شورای شهر برای این کار دست به دست هم بدهند و استاندار محترم هم در آستانه اربعین از این تغییرات حمایت کنند.

حجت الاسلام موسوی یک بار کسب مدال طلای تیراندازی جهانی جوانان شایسته اسلام آباد (محمد رسول عفتی) را به خانواده و علاقه مندان به ورزش تبریک گفت و از کارکنان خواست تا از چنین استعدادها و آینده شغلی چنین جوانانی حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید