مکتب حاج کاسم قهرمان است/ با نام سردار دلا در میادین ورزشی حاضر می شویم.

ما امنیت را مدیون کشور خون حاج قاسم هستیم


مرتضی رمضانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین ; وی با اشاره به اقتدار شهید سلیمانی در دفاع از کشور گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابل ظالمان دنیا ایستادگی کرد و اجازه نداد دشمنان جرات ورود به کشور ما را داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم جوانان ایرانی بتوانند راه و مکتب سردار را ادامه دهند و از اقتدار ایران دفاع کنند. وی افزود: اکنون آرامش و امنیت کشورمان را مدیون خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

قهرمان پارالمپیک گفت: ورزشکاران می توانند برای ارائه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی به نام وی در میادین بین المللی شرکت کنند.

رمضانی در پایان گفت: سردار دلا فردی بود که می شد با اقتدار از او یاد کرد; سپس امیدوارم همه ورزشکاران با نام او وارد عرصه شوند.

dceeb028 f376 4497 944b 289277e71b7c خبر خاکستری

با ورود به مکتب سلیمانی پیروز می شویم

بچمن عسگری همچنین با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز یک مرد شجاع و مسئولیت پذیر است، گفت: سردار سلیمانی نمونه بارز یک انسان شجاع و مسئولیت پذیر است. وی گفت: امیدوارم جوانان از مسئولیت و رشادت حاج قاسم در کار و زندگی خود استفاده کنند که در این صورت بی شک پیروز میدان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار نشات گرفته از رشادت های وی بود، خاطرنشان کرد: وی افزود: سردار سلیمانی همواره در انجام ماموریت های خود مسئولیت پذیر بوده و به قول خود عمل کرده است.

قهرمان ملی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان نیز به رسالت خود واقف باشند و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند.

شهید سلیمانی در میان مشکلات به مردم کمک می کرد

ابراهیم برخورداری همچنین با بیان اینکه برخی از ویژگی های سردار پس از شهادت را شناختیم، اظهار داشت: در این میان برخی از ویژگی های سردار را پس از شهادت شناختیم. وی تصریح کرد: حاج قاسم همیشه به عنوان یک فرمانده شجاع و دلیر در ذهن من ظاهر می شود; زیرا او کسی است که در قلب همه ایرانیان جای دارد.

وی افزود: شهید سلیمانی با ویژگی های شخصیتی همچون مردم سالاری، تواضع و ولایتمداری همواره در کانون مشکلات و کمک به مردم بوده است.

این ورزشکار تیراندازی با اشاره به اینکه سادگی و صفای حاج قاسم در بین همرزمانش زبانزد است، خاطرنشان کرد: حاج قاسم در میان همنوعانش زبانزد است. وی گفت: در زمان شهادت سردار، همه مردم ایران با همه نارضایتی ها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی که وجود داشت؛ همه مردم ایران با همدیگر در این زمینه حضور داشتند. برای وداع با پیکر سردار جمع شدند.

دل مردم از برکات شهادت حاج قاسم است

برخورداری ادامه داد: در مراسم تشییع پیکر سردار و جمعیت میلیونی که برای شهادت حاج قاسم صمیمانه عزاداری کردند حضور داشتم و قلبی که در بین مردم شکل می گیرد را می توان از برکات شهادت این مرد میدانی نامید. .

وی با اشاره به خالی بودن جای خالی حاج کاسم تاکید کرد: اکنون با توجه به شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی که در کشور داریم، نیاز روزافزون است که کارکنان به مکتب شهید سلیمانی اقتدا کنند و به مردم برسند. “

این ورزشکار در پایان گفت: اگر فردی با مکتب حاج قاسم سلیمانی وارد عرصه ورزش شود علاوه بر قهرمانی، قهرمان می شود.

441f7810 e2d5 468a abe5 e2a3a36d9adc خبر خاکستری

خون حاج قاسم خاندان صالحان اسلام را سیراب می کند

مهدی سلیمی همچنین گفت: قهرمانان واقعی اسلام شهدا هستند. وی گفت: شهید سلیمانی یار و یاور مستضعفان از ترس مولای متقیان حضرت علی (ع) بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهادت پایین ترین درجه ای است که سرداران دریافت کرده اند، اشاره کرد. وی اعلام کرد: حاج قاسم همیشه آرزوی شهادت داشته و سرانجام خانواده صالحین انقلاب را سیراب کرده است. در واقع شهادت سردار جیانی پایه های انقلاب و نظام را ترمیم کرد

این قهرمان کشتی با بیان اینکه ورزشکاران باید مانند سردار سلیمانی نفس خود را از دست بدهند، گفت: وی گفت: شهید سلیمانی به دلیل اینکه خود را از مردم می دانست به عنوان سرباز در منطقه جنگی حضور داشت. بنابراین یک ورزشکار نباید به کسب عناوین افتخار کند.

وی در پایان گفت: ورزشکاران باید راه سردار شهید سلیمانی را ادامه دهند و از توانی که خداوند به آنها داده در راه اسلام و میهن و مستضعفان استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید