آغاز فاز سوم طرح آبرسانی میادین از زادگاه حاج کاسم / حفاری 400 واحد مسکونی مددجویان در قنات ملک

ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798324

سردار حسین معروفی گفت: امروز به مناسبت هفته مقاومت سومین مرحله از افتتاح پروژه های آبرسانی اردوی آقایان در میدان شهید حاج حاجسم سلیمانی استان کرمان متمرکز در روستای کنات ملک برگزار شد. رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم آبرسانی به روستاهای استان کرمان اظهار داشت: من ایمان خود را دارم و همانطور که از استاد و مربی خود حاج قاسم سلیمانی می آموزیم معتقدیم انقلاب ما مصمم است. توسط مردم


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: انقلاب بدون مردم انقلاب نیست، چرا که مردم پشت سر دین و انقلاب ایستادند و ما باید به مردم خود خدمت کنیم نه به آقایان، زیرا این مردم هستند که ما را ساخته اند و ایران عزیز و سرافراز “جهان می درخشد.

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج کاسم یکی از این افراد و کارکنان این افراد است، گفت: خدا را شکر که در قالب نهضت آبرسانی در میدان حاج قاسم سلیمانی 402 روستا را آبرسانی کرده ایم.

این مسئول افزود: این اقدام با همکاری آبفای شهری شامل ده هزار و 732 خانوار با 28 هزار نفر جمعیت روستاهای استان می شود که آب آنها در هفته مقاومت تامین می شود. 233 نفر.”

وی ادامه داد: این آبرسانی در رفسنجان 18 روستا، رابر 12 روستا، رودبار جنوبی 8 روستا، فهرج 8 روستا، کهنوج 6 روستا، ریگان 4 روستا، عنبرآباد 4 روستا و بام 3 روستا محقق می شود. 63 روستا خواهد بود.

وی تاکید کرد: با روحیه انقلابی امیدواریم تا پایان سال 1401 مشکل آبرسانی اکثر روستاهای استان برطرف شود و امروز موفق شدیم مرحله سوم طرح های آبرسانی را به مناسبت هفته مقاومت افتتاح کنیم. “

وی با اشاره به تعمیرات اساسی بلوک های آپارتمانی در قنات ملک تصریح کرد: در روستای قنات ملک 1200 مشتری بی خانمان داریم. امروز ساخت 400 واحد مسکونی متوقف شد تا بتوانیم بلوک ها را تکمیل و به مردم روستای قنات ملک تحویل دهیم. سال آینده.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید