مردم در این 43 سال پای حاج قاسم ایستاده اند / خون سردار دلا هزاران دیگر سردار سلیمانی رونق می گیرد.

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797548

موسوی با بیان اینکه 43 سال است که مردم ما در کف خیابان ها ثابت کرده اند که پای حاج قاسم هستند، این بصیرت به مردم عزیزمان منتقل می شود، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید رضا موسوی سخنگوی، رهبر سیاسی و کارشناس سیاسی صبح امروز در دومین سالگرد شهادت سردار دلا با تسلیت و گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دلا در رشتار با اشاره به ایام دهه فجر گفت: بصیرتی: انقلاب مورد تهدید دشمنان بود، مردم کسانی بودند که با حضور خود به دهان دشمنان زدند.

وی افزود: دشمنان بر این باور بودند که اگر شهید سلیمانی بمیرد، سفر او و او به پایان می رسد، اما نمی دانستند که هزاران روح سلیمانی دیگر از خون سردار دل شکوفا می شود.

این رهبر سیاسی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز اگر این انقلاب بعد از 43 سال ادامه پیدا کند، گواه بصیرت مردم است، خاطرنشان کرد: شما مردمی هستید که در آبان در هر صحنه ای که نیاز بود حضور داشتید. 98 دیدید که مردم به دنبال عدالت بودند، اما همین مردم وقتی دیدند دشمن به دنبال سوء استفاده از خواسته آنهاست، حماسه بزرگی خلق کردند، این کار را کردند، اما از خون شهدا دریغ نکردند.

موسوی با تاکید بر اینکه بصیرت، صبر و استقامت دو شاخصه انقلاب اسلامی و مردم ماست، اذعان داشت: بصیرت یعنی شناخت حق از دروغ و شناخت دوست از دشمن. آیا این بصیرت به مردم عزیز ما خیانت می کند.

وی گفت: امروز هر چه جلوتر می رویم بیشتر به بصیرت و بصیرت نیاز داریم. هر چه جلوتر می رویم، پیچیده تر می شود.»

وی با اشاره به وظیفه ما در شرایط کنونی تابع ولایت فقیه است، گفت: آنها به سمت دیگری می روند، شما با علی بروید، این میزان علی است، اما جامعه این است. امروز در عصر غیبت وظیفه داریم از ولی فقیه پیروی کنیم.

موسوی با اشاره به پذیرش استانداری حاج قاسم گفت: پیام حاج قاسم این است که به خدا و به خدا قسم می خورد، یکی از مهم ترین کارها در نهایت صمیمیت قلبی است. رهبر عزیزمان سکاندار انقلاب.

این رهبر سیاسی ادامه داد: در سی و سومین سال انقلاب، هرجا سخنان این رهبر فرزانه، پیشرفت های هسته ای و موشکی خود را شنیدیم، در حمله به عین الاسد می خواستیم قدرت موشکی ایران را به دشمن نشان دهیم. تا آنها بتوانند از راه دور متوجه شوند.

وی افزود: اگر به سخنان مقام معظم رهبری گوش می کردیم در زمینه سلول های بنیادی در دنیا رتبه دوم را داشتیم، یعنی اگر امروز جزو کشورهای هسته ای هستیم دشمن دوست ندارد پیشرفت ما را ببیند. “دشمن، بیا مذاکره کنیم.

قاسم سلیمانی در سخنان خود در هر پاراگراف می گوید استان امروز اگر برای عبور از مشکلات تلاش می کنم باید اندیشه ولی فقیه در قلب کار کارکنان ما باشد امروز اگر کارمندان ما در گفتمان حرکت کنند. استان، قطعا مشکلات ما حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید