شهروندان البرزی از محبوبیت سردار دلا می گویند

ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794348

یک شهروند البرزی گفت: سردار سلیمانی اهل عمل بود و هیچ گاه خود را مسئول نمی دانست و همیشه در کنار مردم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; قاسم سلیمانی که زین باید او را شهید خطاب کند، مرد خاصی در جمهوری اسلامی بود. خبر شهادتش مانند زلزله ای بود که ایران و جهان را تکان داد.

زمانی که نظرسنجی درباره محبوب ترین چهره های ایران انجام شد، نام قاسم سلیمانی در بین دو سه نفر اول قرار داشت.

این محبوبیت را در فضای مجازی نیز خواهید دید. افرادی هستند که درباره او مطالبی منتشر کرده اند که شاید انتقادات جدی به عملکرد مسئولان جمهوری اسلامی داشته باشند، اما قاسم سلیمانی را دوست دارند.

البته شایان ذکر است که اینستاگرام برخلاف تمامی شعارهای آزادی بیان، برخی از پست های مربوط به شهادت سردار قاسم سلیمانی را حذف می کند..

خبرنگار تیتریک به میان مردم رفت و نظر آنها را درباره این شهید بزرگوار جویا شد:

کشور به حکومت سلیمانی نیاز دارد

احمد شفیعی راننده تاکسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: شهید سلیمانی در همه امور خدا را مد نظر داشت و دغدغه اش رفع مشکلات بود.

وی ادامه داد: بسیاری از مسئولان زمانی که ریاست جمهوری را بر عهده می گیرند، وعده ها و وعده هایشان به فراموشی سپرده می شود.

این شهروند افزود: امروز کشور برای پیروزی در این نبرد اقتصادی به عنوان یک جنگ سخت نیازمند حاکمیت سلیمانی است.

سردار دلا اهل عمل بود

زهرا دانشی کهن، بانوی خانه دار در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سردار سلیمانی نمونه ای از یک مرد واقعی در خدمت خلقت خداوند بود.

وی ادامه داد: سردار دلا اهل عمل بود و این ویژگی سردار باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

این شهروند گفت: خداوند هر مسئولی را که خالصانه و صادقانه برای مردم تلاش می کند عزت می دهد و رمز محبوبیت سردار همین بود.

شهید سلیمانی پدر همه فرزندان شهدای مدافع حرم بود

محمد سینا حاج پور در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: سردار سلیمانی اهل عمل بود و هیچ گاه خود را مسئول نمی دانست و همیشه در کنار مردم بود.

وی ادامه داد: ما مسئولانی در کشور داریم که درد و دلهره مردم را از نزدیک در دوران خدمت ندیده اند، بنابراین نمی توانند مشکلات را درک کنند و برای رفع آن تلاش کنند.

این شهروند البرزی تاکید کرد: شهید سلیمانی حافظ حرم پدری همه فرزندان شهدا بود، ما هیچ مسئولی نداریم که پدر فرزندان شهدا باشیم و این افتخاری است که خداوند به آنها داده است. فرمانده دل ها

شهید سلیمانی نیز پس از شهادت برای کشور برکت و رحمت داشت

مینا موسوی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سردار سلیمانی برای خدا کار کرده است و مقام و روزه و مقامش برایش مهم نیست و خدمت به مردم بزرگترین اولویت این شهید بزرگوار است.

وی ادامه داد: سردار دلا مراقب بود به کسی ظلم نکند و در واقع این را رعایت کرد.

این شهروند البرزی در خاتمه خاطرنشان کرد: هرکس برای خدا و رضایت خلق خدا تلاش کند قطعا عزت و محبوبیت خود را از درگاه خداوند خواهد گرفت، محبوبیتی که هر روز بر آن افزوده می شود و حتی پس از شهادتش برای کشور برکت دارد. “او با می آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید