محبوبیت بسیار پایین بایدن در مقابل محبوبیت بسیار بالای ترامپ

محبوبیت بسیار پایین بایدن در مقابل محبوبیت بسیار بالای ترامپ

بایدن در آغاز دومین دوره ریاست جمهوری خود 82 سال خواهد داشت و اگر ترامپ در ژانویه 2025 قدرت را در دست بگیرد، 78 ساله خواهد شد. با این حال، برخلاف بایدن، اکثریت شرکت کنندگان در نظرسنجی (54 درصد) معتقدند که ترامپ از نظر ذهنی به اندازه کافی آماده است. رئيس جمهور. 64 درصد به تمرینات بدنی او اعتماد دارند. در حالی که 63 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که بایدن شرایط روحی لازم برای این سمت را ندارد و 62 درصد معتقدند که او آمادگی جسمانی لازم برای انجام این کار را ندارد. با این حال، در میان کسانی که باور ندارند بایدن برای نامزدی ریاست جمهوری آن چیزی را که لازم است دارد، 12 درصد می گویند که قطعا یا احتمالاً به او رای خواهند داد.

بر اساس نظرسنجی اخیر واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی ABC، جو بایدن تنها دو هفته پس از اعلام کاندیداتوری مجدد خود برای ریاست جمهوری، وضعیت نامناسبی دارد و در مورد آمادگی روحی و جسمی او تردیدهایی وجود دارد. حتی در میان پاسخ دهندگانی که تمایل بیشتری به دموکرات دارند، 58 درصد گفتند که می خواهند نامزد دیگری برای حزب نامزد شود.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، بهترین موقعیت را در رقابت درون حزبی دارد: 43 درصد از جمهوری خواهان و جمهوری خواهان متمایل به مستقل، ترامپ را به عنوان معاون خود انتخاب می کنند، در حالی که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، 20 درصد است. همه نامزدهای دیگر 2 درصد یا کمتر دارند.

بایدن در حال حاضر در میان گروه هایی که در سال 2020 به شدت از او حمایت کردند، نامحبوب است: 26 درصد رای دهندگان زیر 30 سال، 42 درصد بزرگسالان غیرسفید پوست، 41 درصد از ساکنان شهرها و 46 درصد از رأی دهندگان بی میل.

بایدن در آغاز دور دوم ریاست جمهوری خود 82 سال خواهد داشت و ترامپ با روی کار آمدن در ژانویه 2025، 78 ساله خواهد شد. با این حال، برخلاف بایدن، اکثریت شرکت کنندگان در نظرسنجی (54 درصد) فکر می کنند ترامپ از نظر ذهنی به اندازه کافی آماده است تا بتواند رئیس جمهور شود. 64 درصد به تمرینات بدنی او اعتماد دارند. در حالی که 63 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که بایدن شرایط روحی لازم برای این سمت را ندارد و 62 درصد معتقدند که او آمادگی جسمانی لازم برای انجام این شغل را ندارد. با این حال، در میان کسانی که باور ندارند بایدن برای نامزدی ریاست جمهوری آن چیزی را که لازم است دارد، 12 درصد می گویند که قطعا یا احتمالاً به او رای خواهند داد. این رقم برای یک کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری بسیار کم و ناامید کننده تلقی می شود.

اکثر پاسخ دهندگان فکر می کنند ترامپ باید به دلیل تلاش هایش برای براندازی انتخابات 2020 محاکمه شود. اکثریت ها همچنین انتظار دارند که او به دلیل نقشش در حمله به ساختمان کنگره در واشنگتن (54 درصد) و به دلیل سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده (همچنین 54 درصد) محاکمه شود.

دیدگاهتان را بنویسید