سطح رقابت پایین بود. وزن های پایین تر را انتخاب کردم


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889936

من به رکوردهای بالاتر وزنه برداری جهانی نیاز دارم

وزنه بردار طلای بازی های اسلامی ایران گفت: ورزشکاران کشورهای دیگر با توانایی های فرزندان ما مسابقه نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا بیرانوند وزنه بردار تیم ملی پس از کسب مدال طلای مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی گفت: بسیار خوشحالم که در این مسابقات 3 مدال طلا کسب کردیم هرچند سطح مسابقات در این وزن پایین بود و نه در سطح بین المللی. کیفیت پایین مسابقات باعث شد که در حرکت دوگانه رقابت خوبی را ندیدم و وزن های پایین تری را انتخاب کردم.

وی افزود: البته اگر سطح مسابقات سخت تر بود باز هم می توانستم مدال طلا را کسب کنم. برای مسابقات جهانی به رکوردهای بالاتری نیاز دارم تا بتوانم در آنجا هم 3 مدال طلا بگیرم.

قهرمان وزنه برداری کشور درباره برنامه خود برای مسابقات جهانی گفت: برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی فقط یک ماه دیگر از اردو خارج بودیم و آن هم به دلیل مشکلاتی بود که در فدراسیون قبلی وجود داشت و اکنون فرصت بیشتری برای حضور در مسابقات کشوری داریم. ارائه خوب مسابقات جهانی در کلمبیا و از نظر زیرساختی شرایط بهتری برای ما فراهم شده است.

بیرانوند در خصوص نحوه حضور رقبا در این مسابقات پاسخ داد: من در مسابقات قهرمانی آسیا با این حریفان مسابقه دادم، البته آنها مثل رقبای جهانی و اروپایی نیستند. به هر حال سطح مسابقات جهانی از نظر رقابتی بسیار بهتر و سخت تر از این مسابقات است اما باز هم ورزشکاران کشورهای دیگر نمی توانند توانمندی های فرزندان ما را بسنجند.

دیدگاهتان را بنویسید