تحصیل در فرانسه را برای تمرین در بالاترین سطح اسلالوم انتخاب کردم / برای تیم ملی ایران پارویی را ادامه خواهم داد

ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793889

باشگاه تولوز یکی از بهترین باشگاه های اسلالوم است

لژیونر اسلالوم با اشاره به عضویتش در این باشگاه فرانسوی گفت: فرانسه یکی از بهترین کشورها در رشته اسلالوم است و خوشحالم که می توانم در حین تحصیل در بالاترین سطح تمرین کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رکسانا رازکیان، لژیونر لژیونر اسلالوم گفت: نزدیک به یک سال است که در فرانسه در رشته ورزشی تحصیل می کنم و انگیزه اصلی من از انتخاب فرانسه تمرین در شرایط جدید در حین تحصیل است.

وی ادامه داد: در این مدت موفق شدم به عضویت باشگاه تولوز سیتی که یکی از بهترین باشگاه های اسلالوم است، شوم.

رازگیان درباره این باشگاه قایقرانی توضیح داد: تونی استانگوید با کسب سه مدال طلای المپیک مدتی است که در این باشگاه قایقرانی عضویت داشته است و سایر ورزشکاران این باشگاه سابقه کسب مدال های مختلف المپیک را در کارنامه خود دارند به همین دلیل است. این باشگاه معروف است برای تمرین بسیار مطلوب است.

وی در خصوص نحوه عضویت در این باشگاه گفت: برای شرکت در مسابقات کشوری فرانسه، کسب امتیاز در مسابقات مختلف نیاز دارید و خوشبختانه سال گذشته با شرکت در مسابقات موفق به کسب این امتیاز شدم و مجوز کسب کردم. در مسابقات کشوری شرکت کنم.» و به عنوان یکی از ورزشکاران رسمی این باشگاه در مسابقات آتی شرکت خواهم کرد.

رازگیان افزود: سالانه 4 تا 5 مسابقه در فرانسه برگزار می شود. در پایان سال نتایج این مسابقات رتبه ورزشکاران را مشخص می کند و به تعبیری می توان گفت که این مسابقات لیگ اسلالوم فرانسه است.

ملی پوشان کشورمان با اعلام آمادگی خود خاطرنشان کردند: روند برگزاری هر مسابقه به گونه ای است که بهترین نفرات هر مسابقه به فینال راه پیدا می کنند.آ و بعدی به فینالب صعود می کنند و مسابقه می دهند. در هر دو مسابقه به فینال رسیدمآ صعود می کنم و از این نتیجه خوشحالم، زیرا نشان می دهد آمادگی خود را در سطح خوبی حفظ کرده ام و سعی می کنم با ادامه تمریناتم در این باشگاه به مراحل بالاتر صعود کنم و آماده حضور در مسابقات بزرگتر هستم. .

رازگیان در پاسخ به این سوال که آیا با پرچم کشور دیگری در مسابقات پیشرو شرکت خواهد کرد؟ وی گفت: قطعا به پارو زدن برای تیم ملی ایران ادامه خواهم داد و برای افزایش آمادگی برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو تمریناتم را در این باشگاه پیگیری خواهم کرد و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان بیاورم. در این مسابقات.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید