من بالاترین نمره را در داوری بین المللی در اسلواکی دریافت کردم / می خواهم بهترین نمره را در لائوس کسب کنم


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855703

سعی می کنم نماینده خوبی برای جامعه قضایی کشورم باشم

داور بین المللی تنیس گفت: پس از 24 ساعت تلاش و تمرین و آموزش مستمر موفق به کسب عنوان اولین تنیسور بین المللی آسیای میانه شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیمین رضایی داور بین المللی تنیس روی میز درباره وضعیت خود گفت: پس از شرکت در چندین دوره داوری در ایران در سال 1396 توانستم در دوره داوری در اسلواکی با نمره بالا شرکت کنم و بین المللی بگیرم. مدرک مرجع

تنها داور بین المللی تنیس روی میز آسیای میانه به حضور خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اشاره کرد و افزود: با انتخاب کمیته فنی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا به عنوان تنها داور بین المللی تنیس روی میز کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا جوان مردم. در سپتامبر در لائوس من انتخاب شدم.

رضایی خاطرنشان کرد: در مسابقات بین المللی، انتخابی المپیک، مسابقات میز پاراتنیس در اتریش، آلمان، عمان، مغولستان، قطر، اردن و بلژیک به عنوان داور شرکت کرده ام.

تنها داور بین المللی تنیس روی میز در پایان گفت: امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای جامعه بانوان ورزشکار و داور کشورم در عرصه های مختلف بین المللی باشم و تمام تلاشم را به کار بگیرم تا بهترین قضاوت ها را داشته باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید