من یک ژیمناستیک بودم. اتفاقاً بوکسور شدم/ هرگز تصور نمی کردم روزی مدال بوکس آسیایی و جهانی را کسب کنم


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878407

برای برافراشتن پرچم و سربلندی کشورم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم

دارنده مدال طلای بوکس جهان گفت: امروز مطمئن هستم که نه تنها من بلکه همه ملی پوشان می توانند با حضور پررنگ در میدان بزرگ المپیک پرچم کشور عزیزمان را در کنار سایر کشورها به اهتزاز در بیاورند.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ دانیال شهبخش دارنده مدال طلای بوکس جهان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بوکس و افتتاح سردیس ماسیس همبرسومیان گفت: من ایرانی هستم و این برای من از هر چیز دیگری ارزشمندتر است. برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی و سربلندی کشورمان در رشته های مختلف ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

وی با اشاره به فعالیت خود در این رشته ورزشی گفت: از کودکی به حضور در ورزش ژیمناستیک علاقه داشتم و به طور اتفاقی وارد رشته بوکس شدم و فکر نمی کردم بتوانم در این رشته مدال بگیرم.

شهباش با قدردانی از زحمات و حمایت های حسین ثوری افزود: در دوران ریاست ثوری در هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان وارد عرصه بوکس شدم و تمام تلاش خود را برای قدردانی از زحمات و کسب موفقیت انجام خواهم داد. “

دارنده مدال طلای بوکس جهان گفت: هرگز تصور نمی کردم روزی بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان مدال بگیرم. اما امروز مطمئن هستم که نه تنها من، بلکه همه اعضای تیم ملی می توانند با حضور مقتدرانه خود در میادین بزرگ و بازی های المپیک، پرچم کشور عزیزمان را در کنار سایر کشورها به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید