بعد از کسب مدال در ذهنم خوشبختی را برنامه ریزی کرده بودم / حالا به طلای المپیک فکر می کنم

زمان: 11:55
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775168

از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم

قهرمان کشتی جهان تا وزن 63 کیلوگرم گفت: من سالهاست برای کسب این مدال تلاش می کنم و تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی ، میثم دهلانی ، برنده مدال طلا در وزن 63 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی در نروژ ، در مورد مسابقات جهانی کشتی گفت: من طراحی کرده بودم. من بسیار خوشحالم که به هدف خود رسیدم و مدال طلای کشورمان را در کشتی و سهمی در کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان کسب کردم.

او گفت: “در حال حاضر ، من فقط به مدال طلای المپیک فکر می کنم.” به محض بازگشت به ایران باید تمرینات خود را از سر بگیرم و برای مسابقات مهم آینده آماده شوم. این سقف رویاهای من نیست و من تمام تلاش خود را برای کسب مدال های مهم و بیشتر از مسابقات جهانی و المپیک انجام خواهم داد. همه چیز بستگی به تصمیم کارکنان برای شرکت در بازیهای آسیایی و المپیک 2024 در پاریس دارد و اینکه چقدر سخت شرکت خواهم کرد.

دارنده مدال طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه کادر فنی ، حمایت فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر و همچنین دکتر موسای رئیس هیئت استان فارس که سخت کار می کند. من همچنین می خواهم از مردم کشورمان تشکر کنم که دعا و تشویق ما را به عهده گرفته اند. حضور پرشور مردم در سالن مسابقات در نروژ نیز بسیار الهام بخش بود و باید از همه اقوامی که برای تشویق به سالن آمده بودند تشکر کنم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید