من انتظار یک مدال طلا در المپیک را داشتم / طلای مسابقات جهانی را نمی توان با برنز المپیک مقایسه کرد

زمان: 21:16
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774680

افتخار بالاتر از اهتزاز پرچم کشور در سراسر جهان نیست.

قهرمان کشتی جهان گفت: من انتظار چنین مدالی (مدال طلا) در المپیک را داشتم ، اما برخی رویدادها مانع از کسب آن مدال در آنجا شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی سراوی پس از کسب مدال طلا در وزن 97 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی گفت: خدا را شکر مدال طلا را کسب کردم. من قول مدال دادم و امیدوارم مردم را برای لحظه ای خوشحال کنم. حس بسیار خوبی دارد. اهتزاز پرچم کشور افتخاری نیست. امیدوارم دعای هموطنانم تداوم داشته باشد و دل آنها را در میدان بعدی شاد کنم.

وی ادامه داد: من انتظار چنین مدالی (مدال طلا) در المپیک را داشتم اما برخی رویدادها مانع از کسب این مدال در آنجا شدم.

سروی در مورد اینکه برنز المپیک یا طلای جهان او را بیشتر خوشحال می کند ، گفت: مدال المپیک چیز دیگری است ، طلا در جام جهانی ارزشش را دارد. قابل مقایسه نیست. امیدوارم در میدان بعدی هموطنانم را با طلا خوشحال کنم. مردم آنقدر با ما مهربان هستند و احساس خوبی به ما می دهند که رفتن به اره و کسب رنگارنگ ترین مدال ها برای ما افتخار است.

وی با اشاره به نمک رسول جازینی بر روی خود پس از کسب طلای جام جهانی گفت: آقای رسول در این مدت به عنوان پدر با من بود. همه مربیان به عنوان یک خانواده با ما بودند و او بسیار خوشحال بود. امیدوارم به برخی از مشکلات او پی برده باشم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید