از کسب 2 مدال طلای المپیک و جهان در سال 2021 خوشحالم / ما با برنامه ای 2 ساله موفق شدیم

زمان: 22:37
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1775030

قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: احساس بسیار خوبی دارم که در سال 2021 ، پس از مشکلات ناشی از تاج ، موفق به کسب دو مدال طلا شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا گرای ، قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: اول از همه خداوند متعال را شکر می کنم که در اینجا افتخار کردم و مدال طلا را به دست آوردم. همچنین از همه هموطنان و همه همشهریانم به خاطر دعای خیری که با من و محمدعلی همراهی کردند تشکر می کنم. خوشحالم که هم در المپیک و هم در مسابقات جهانی قهرمان شده ام.

قهرمان کشتی جهان گفت: این نتایج حاصل دو سال برنامه ریزی با کادرفنی بود. پس از المپیک ، من مجبور بودم در جهانی شرکت کنم که دو مدال طلای المپیک را کسب کرد. احساس بسیار خوبی دارم که در سال 2021 ، پس از مشکلات ناشی از تاج ، موفق به کسب دو مدال طلا شدم. امیدوارم برخی از ناراحتی هایی که تاج در این مدت برای ملت عزیز ایجاد کرده است را برطرف کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من همچنین از همه همشهریانم برای دعای خیری که با من و محمدعلی همراهی کردند تشکر می کنم. امسال 4 نماینده از فارس در تیم ملی داشتیم. انشاءالله آن عدد را افزایش داده و بهترین مدال ها را برای استان فارس بدست آوریم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید