خوشحالم که در دو رشته موفق به کسب مدال طلا شدم


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921131

قهرمان کانو و اسلالوم کشور گفت: بسیار خوشحالم که توانستم مدال طلا را هم در آب های اسلالوم و هم در آب های آرام کسب کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قایقرانی و اسلالوم قهرمانی در آبهای آرام کشور ماه گذشته برگزار شد و نفرات برتر کشور مشخص شدند. زهرا مطهر ورزشکار استان تهران در رشته کانو اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی 500 متر کانو دو نفره قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد. وی درباره قهرمانی در دو ماده مختلف گفت: خیلی خوشحالم که در دو ماده توانستم مدال طلا را به دست بیاورم. اسلالوم رشته اصلی من نیست، اما با توجه به تمرینات بدنی که در تمرینات آب ساکن داشتم و شباهت رشته اسلالوم در آب ساکن به رشته خودم، توانستم در مدت زمان کوتاهی تمرینات خود را برای شرکت در این مسابقه پیگیری کنم. اعلام شد به خوبی پیش رفت و توانستم نتیجه خوبی کسب کنم و به آمادگی خوبی برای مسابقات برسم.



مطهر در خصوص آمادگی و تمرین فعلی خود توضیح داد: حدود سه ماه است که در اردوی آب های آرام حضور دارم و زیر نظر پدرو سنا تمرین می کنم. تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم اما هر روز در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.



قهرمان کشور در پایان درباره برنامه های خود برای آینده گفت: در حال حاضر نزدیک ترین رقابت در تقویم ورزشی برای ما مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه است و تمرینات خود را با این هدف دنبال می کنیم که در اوج آمادگی قرار بگیریم و به نتیجه برسیم. بهترین نتایج در این مسابقات است.”

دیدگاهتان را بنویسید