از عملکرد بازیکنانم مقابل هندبال ترکیه خوشحالم/ هدف اصلی ما کسب مدال است


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888626

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه هدف خود را کسب مدال در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وسلین ویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل ترکیه در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: بازی با ترکیه در بازی های همبستگی کشورهای آسیایی اسلامی اولین دیدار رسمی من و تیمم بود و اولین دیدار من بود. قدم همیشه بسیار دشوار است

وی افزود: ترکیه میزبان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی است و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم اما در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشتیم. 60 دقیقه بازی را کنترل کردیم حالا بعد از چند روز استراحت بازی با آذربایجان داریم و بعد نیمه نهایی و فینال.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره عملکرد بازیکنانش نیز اظهار کرد: بازیکنانم در زمین عملکرد خوبی داشتند به خصوص محمد سیاوشی در زمین عالی بود. اینکه بازی را با دو گل بردیم مهم نیست، مهم برد و دو امتیاز بود.

وویویچ خاطرنشان کرد: حریف بعدی ما آذربایجان خواهد بود، با توجه به عملکرد تیم های گروه دیگر پیش بینی ما مقابل مراکش است، اما در مجموع برای کسب مدال اینجا هستیم و تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل هر حریفی انجام می دهیم.

وی در خصوص دیدار با آذربایجان نیز گفت: شناخت چندانی از آذربایجان نداریم اما سعی می کنیم در فرصت باقی مانده ریکاوری خوبی داشته باشیم.

وویویچ در پایان ضمن عجیب خواندن زمان بندی مسابقات هندبال در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: بعد از این مرحله 3 روز استراحت داریم و بعد از آن باید 3 بازی در 3 روز انجام دهیم و این بسیار عجیب است. با این حال ما قوانین این بازی ها را رعایت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید