کرمانشاه در توسعه ورزش همگانی مقام اول کشور را کسب کرد/ ورزشکاران کرمانشاهی موفق به کسب چندین مدال طلا و نقره مسابقات بین المللی شدند.


ساعت: 22:50
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842962

معاون وزیر ورزش و جوانان کرمانشاه پیشنهاد کرد؛

جلال عزیزی گفت: استان کرمانشاه سال گذشته در زمینه توسعه ورزش همگانی مقام اول کشور را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه از ابتدای امسال اتفاقات خوبی در استان افتاده است، گفت: سال جدید را با قهرمانی یداله محبی در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا آغاز کردیم. کسب شش مدال المپیک

وی افزود: در جام جهانی جانبازان و معلولان شش ورزشکار مدال نقره جهان را کسب کردند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در مسابقات بانوان آلیش خانم هانیه عشوری در هفته گذشته مقام دوم آسیا را کسب کردند که این تنها یکی از اتفاقات خوب ورزشی کرمانشاه در مسابقات برون مرزی بود.


کسب مدال طلا توسط تیرانداز کرمانشاهی در مسابقات تیمی تیراندازی جام جهانی

وی گفت: محمد رسول عفتی گلزن کرمانشاهی نیز با کسب مدال طلا به همراه جواد فروگی به مرحله نهایی مسابقات تیمی تیراندازی در مسابقات جهانی راه یافت.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ریزی های بسیار خوبی در زمینه توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی انجام شده است، گفت:

شورای ورزش در 24 اردیبهشت به ریاست استاندار تشکیل شد و مصوبات بسیار خوبی نیز دریافت شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: برنامه ورزش استان کرمانشاه در سال 1401 در شورای ورزش استان تصویب و به تصویب استاندار رسید که بر این اساس هم به سمت توسعه ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی حرکت می کنیم.


کرمانشاه به دنبال میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی است

وی افزود: در نظر داریم میزبانان بسیار خوبی در استان کرمانشاه برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین المللی داشته باشیم و در این زمینه با فدراسیون های مربوطه رایزنی می کنیم که پس از نهایی شدن در رسانه ها منتشر خواهد شد. “

عزیزی بیان کرد: استان کرمانشاه در سال گذشته در زمینه توسعه ورزش همگانی مقام اول را در کشور کسب کرد و امسال نیز برنامه های بسیار خوبی به ویژه در ورزش شهری و روستایی داریم.


ثبت نام تیم ها از سال 2020 در مسابقات جام پرچم کرمانشاه

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در حوزه ورزش روستایی ماه آینده رویداد مهمی به نام جام پرچم در کرمانشاه برگزار می شود که در آن 2020 تیم در سطح ملی کشورمان ثبت نام کرده اند. در حالی که استان کرمانشاه کوچکتر از استان های دیگر است، تیم ثبت نام تعیین شده است.

عزیزی گفت: امیدواریم این طرح ها به توسعه ورزش در روستاها و غنی سازی و گذران اوقات فراغت جامعه روستایی کمک کند.


المپیک ورزش محلات در کرمانشاه برگزار می شود

وی افزود: با توجه به تمرکز استاندار بر موضوع شادی و نشاط اجتماعی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس، تفاهم نامه هایی با شهرداری تا اول تیرماه، المپیک ورزشی محلی در مناطق شهری، پارک ها به امضا رسید. پارک های متعلق به اماکن ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری کرمانشاه و شهرستان های مربوطه.

عزیزی بیان کرد: المپیاد ورزش محلات شامل رشته هایی مانند مینی فوتبال، بسکتبال خیابانی، شطرنج، پینگ پنگ و داژبال است و می تواند در ترویج ورزش و ایجاد شادی و نشاط در بین مردم موثر باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در محلات مورد حمایت بخشدار بوده است، افزود: امیدواریم بتوانیم این برنامه را اجرا کنیم و در کل امسال خارج از سال های گذشته عمل کنیم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در بین استان های تیپ دو جزء سه استان برتر هستیم.

عزیزی با اشاره به مشکلات موجود در ورزش استان گفت: یکی از مشکلاتی که در حوزه ورزش استان کرمانشاه با آن مواجه هستیم عدم حمایت از تیم های حاضر در لیگ است، در واقع اسپانسر خوبی برای حمایت از تیم ها وجود ندارد. ورزش. “

وی افزود: سرمایه داران علاقه ای به حمایت از ورزش استان کرمانشاه ندارند و تنها سرمایه گذاری های اندکی به صورت محدود انجام شده است ضمن اینکه تلاش زیادی برای جذب سرمایه گذار انجام شده است که امیدواریم تغییر کند، بنابراین تیم های استان کرمانشاه c اجازه دهید لیگ ها حضور داشته باشند و اسپانسر داشته باشند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت اسپانسرها از تیم های ورزشی استان کرمانشاه قطعا می توانیم شرایط بهتری در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشیم.


پاشنه آشیل ورزش کرمانشاه عدم حمایت از تیم های لیگ است

وی ضعف و پاشنه آشیل این ورزش در کرمانشاه را عدم حمایت از تیم های لیگ دانست و گفت: دولت قانوناً نمی تواند هزینه لیگ ها را مستقیماً پرداخت کند و از نظر مالی نمی تواند هزینه لیگ ها را پرداخت کند. حمایت صورت گرفته، هرچند هیئت های ورزشی تا حدودی مورد حمایت ورزش و جوانان هستند.

عزیزی بیان کرد: امیدواریم استان کرمانشاه نیز مانند سایر استان ها از حمایت سرمایه گذاران در حوزه ورزش برخوردار شود و با جذب اسپانسر از تیم های ورزشی حمایت کند تا بتوانیم حضور بهتری در این عرصه داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید